تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کشتی‌گیر آزاد‌کار وزن 96 کیلو‌گرم کشورمان گفت: با حضور پر‌قدرت در مسابقات لیگ حضور یافته‌ام تا از کشتی انتقام بگیرم و این چند سالی که دستم از رسیدن به مدال کوتاه مانده را جبران کنم.
میرزایی: انقامم را از کشتی می‌گیرم/باید دوباره با دو بنده تیم ملی افتخارآفرینی کنم
میرزایی: انقامم را از کشتی می‌گیرم/باید دوباره با دو بنده تیم ملی افتخارآفرینی کنم
به گزارش عصر هامون،شاید گفتن این حرف درست نباشد اما کشتی به من بدهکار است و باید انتقامم را از این رشته بگیرم.

وی تصریح کرد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان در چند سال گذشته می‌توانستم با رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در میدان‌های بزرگ صاحب مدال‌های رنگارنگ شوم که بنا به دلایل مختلفی این مهم محقق نشد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو افزود: با هدف ملی شدن تصمیم گرفتم در وزن ۹۶ کیلو‌گرم کشتی بگیرم اما باور کنید از زمانی که این تصمیم را گرفتم همواره با بدشانسی‌های مختلفی روبرو شدم که امیدورام از این پس دچار حوادث کشتی نشوم.

وی تاکید کرد: از آنجا هدفم این است که دوباره با دوبنده تیم ملی برای کشورم افتخارآفرینی کنم برای رسیدن به این مهم به طور حتم در فرآیند رقابت‌های انتخابی تیم ملی با همه قدرت و انرژی در میدان مسابقه حاضر خواهم شد.

آزاد‌کار وزن ۹۶ کیلو‌گرم تیم استیل آذین ایرانیان درباره وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ اظهار اشت: خوشبختانه با تلاش بچه ها، مربیان و کادر مدیریتی تیم استیل آذین در این دوره از مسابقات لیگ برتر از هر نظر وضعیت خوبی دارد، هم‌اکنون با توجه به حضور در مرحله بعدی مسابقات به فکر رسیدن به فینال و در نهایت رسیدن به سکوی قهرمانی هستیم.

میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا به گادیسوف به چشم یک رقیب نگاه می کند، گفت: اگر در مسابقات بین‌المللی مقابل عبدالسلام گادیسوف روس قرار بگیرم به طور حتم او رقیبم است و با تمام وجود سعی می کنم شکستش دهم اما در شرایط کنونی ما با هم، هم تیمی و رفیق هستیم و هر ۲ برای موفقیت استیل آذین تلاش می‌کنیم.حالا این که کدامیک از ما در مسابقات مختلف لیگ روی تشک حاضر شده چندان مهم نیست و در مرحله بعدی لیگ نیز هر تصمیمی کادر فنی بگیرد تابع آن خواهیم بود.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcauuny.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما