تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
شنیده ها از عزل و نصب های جدید در آینده ای نزدیک در سیستان و بلوچستان حکایت دارد.
اخباری جدید از عزل و نصب ها در سیستان و بلوچستان
اخباری جدید از عزل و نصب ها در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصر هامون، یک منبع آگاه در خصوص آخرین اخبار انتصابات سطح استان، اظهار داشت : بر اساس شنیده ها و احتمالاتی که وجود دارد "علیرضا شهرکی" فرماندار کنونی شهرستان خاش به میرجاوه و یا به یکی ازقسمتهای استانداری و شهرداری زاهدان می رود و به جای وی "محمد اکبر چاکرزهی" از فرمانداران اسبق شهرهای جنوبی استان منصوب می شوند.
وی ادامه داد : همچنین بر اساس احتمالات دیگر نیز "رحمدل بامری" فرماندار ویژه ایرانشهر جابجا می شود و بجای وی "داوودی" ازفرمانداران اسبق شهرهای جنوبی استان منصوب می گردد،البته بر اساس شنیده ها این تغییر با مخالفت جدی برخی افراد و گروهها مواجه شده است.
این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با تفتان ما، خاطرنشان کرد : طی هفته های آتی احتمالا "ایوب کرد" شهردار سابق خاش به سمت فرمانداری کنارک منصوب شود .
وی افزود : بر همین اساس "علی کرد" "بخشدارنوک آبادخاش" نیز به فرمانداری یکی دیگراز شهرهای استان خواهد رفت .
این منبع خاطرنشان کرد : احتمال می رود "علی قلندرزهی" مسئول دفتراموراتباع و مهاجرین خارجی و رئیس سابق شورای شهرستان خاش هم به یکی ازبخشداری های شهرهای جنوبی استان منصوب شود.
همچنین بر اساس آخرین اخبار دریافتی طی روزهای آینده انتصاب های مهمی در استان صورت خواهد گرفت و بر این اساس دو معاون توسعه منابع انسانی و معاون عمرانی نیز منصوب خواهند شد.
در این بین از "زهرا اربابی" به عنوان گزینه نهایی معاونت توسعه منابع انسانی و از باقر کرد به عنوان گزینه نهایی معاونت عمرانی نام برده می شود.
ظاهرا "مالکی " از کارشناسان سازمان مدیریت نیز برای معاونت برنامه ریزی استانداری در نظر گرفته شده است.

همچنین طی روزهای اخیر بین شش تا نه فرماندار جدید نیز توسط استاندار برای منطقه سیستان و بلوچستان منصوب خواهند شد.
نام دو زن در بین لیست فرمانداران جدید وجود دارد که یک نفر برای یکی از شهرستانهای منطقه سیستان و دیگری هم برای یکی از شهرستانهای منطقه بلوچستان در نظر گرفته شده اند .
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdn50o.yt0j96a22y.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما