تاریخ انتشار :جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۵
سرقت هایی در نوع خود عجیب و زنجیره ای در شهرستان خاش معضلی جدی برای کسبه و ساکنان این شهر شده است.
نسخه واقعی "گاد فادر" در بلوچستان/ سرقت های عجیب سریالی در خاش
نسخه واقعی "گاد فادر" در بلوچستان/ سرقت های عجیب سریالی در خاش
به گزارش عصر هامون، "گاد فادر"(The Godfathe) ماجرای فیلمی جنایی است که بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد، داستان فیلم درباره خانوادهٔ مافیایی کورلئونه است که در آن بازیگرانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند ؛ این فیلم به جنایت ها و سرقت های این خانواده اصالتا ایتالیایی در آمریکا می پردازد که از هیج جرم و جنایتی دریغ نمی کنند. حالا در چند روز گذشته سرقت های در نوع خود عجیبی، در شهرستان خاش رخ داده است که در خاطر همه بی اختیار یاد این فیلم را زنده می کند. اتفاقاتی که باعث رعب و وحشت در اهالی و کسبه شهرستان خاش شده است.
بنابر گفته کسبه تعدادی افراد مسلح در ساعات مختلف روز با سرقت از فروشگاه های مواد غذایی و تهدید فروشنده ها دست به سرقت می زنند.
شرح سرقت ها در دو روز گذشته در شهرستان خاش
 
تاریخمحل سرقتمیزان خسارتپی گیری های صورت گرفته
۲۴/۱۱/۹۲
ساعت 22
پيتزا ۲۰  مبلغ ۷ هزار تومان نقدی و یک ساعت به ارزش 3 میلیون تومانفعلا در حال پیگیری است 
۲۶/۱۱/۹۲
ساعت 20
شيريني فروشي مادر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان  فعلا در حال پیگیری است 
27/11/92
ساعت 17:45
سرقت پژو پارسسرقت پژو پارسفعلا در حال پیگیری است 
 ۲۷/۱۱/۹۲ميوه فروشي و پلاستيك فروشي و كابل برق يك عدد گوشي موبايل
۱۵۰ متر كابل برق
فعلا در حال پیگیری است 

پنج شنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ شب ۵ سارق مسلح با سلاح گرم وارد پیتزا فروشی ۲۰ واقع در خیابان شهید بهشتی خاش شده و با تهدید فروشنده مبلغ ۷ هزار تومان و یک عدد ساعت رادو به ارزش ۳ میلیون تومان به سرقت بردند.
به گفته فروشنده سارقین ۵ نفر بودند که ۲ نفر با صورت بسته و با اسلحه کلاش وارد فروشگاه شده و با تهدید وی مبلغ ۷ هزار تومان به همراه یک ساعت صاحب مغازه به ارزش ۳ میلیون تومان را به سرقت می برند.
براساس این گزارش این سرقت توسط دوربين هاي مدار بسته اداره تبليغات اسلامي ضبط شده ولی گویا این تصاویر نمی تواند کمکی در شناسایی سارقان داشته باشد.
دو روز پس از این سرقت در ۲۶ بهمن ماه ساعت ۸ شب ۳ سارق مسلح با کلت کمری این بار وارد شیرینی فروشی مادر واقع در خيابان شهيد بهشتي تقاطع بهشتي و رودكي خاش شده و با تهدید فروشنده مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به سرقت می برند.
فروشنده شیرینی فروشی مادر در این باره گفت: سارقان با صورت باز وارد فروشگاه شده و درخواست چند بسته پسته و شيريني مي كنند كه پس از اين كه بسته بندي پسته و شيريني به اتمام مي رسد و تحويل آنان مي شود ، سارقين با تهدید و گرفتن كلت كمري به سمت من مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از من گرفتند.
پس از این سرقت ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه سارقان یک دستگاه پژو پارس از خیابان انقلاب ۳ به سرقت می برند.
دكتر حسين آبادي متخصص دندانپزشكي مالک این خودروی سرقتی گفت: غروب ۲۷ بهمن ماه در حال شستشوی خودرو بودم که ۳ نفر با صورت بسته و یک عدد کلاش و کلت کمری از خودروی پژو ۴۰۵ نقره ای پیاده و با تهدید ،خودروی من را با خود بردند.
سارقان همان شب ۲ فروشگاه میوه فروشی و پلاستیک فروشی و ۱۵۰ متر کابل برق از حدفاصل چهارراه عباس آباد تا چهارراه کیوسک پلیس در خیابان امام خمینی( ره ) را به سرقت بردند و موجب قطعی برق و بروز خسارات به وسایل شهروندان می شوند.
برابر اخبار واصله تا کنون سر نخی از این سرقت ها به دست نیامده ولی بر طبق اخبار نيروي انتظامي بيشتر اين سارقان معتاد هستند. البته هنوز مشخص نیست این سرقت ها توسط یک گروه انجام شده یا گروه های جداگانه ای در حالت رقابت با هم هستند.
علیرضا شهرکی فرماندار خاش اظهار داشت: به کسانی که راهکارهای مثبت و ارزنده ای برای رفع این معضل بدهند جوایزی از سوی فرمانداری اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcgq79t.ak9734prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
بسمه تعالی
به نظر بنده راه مقابله با دزدها اگر دزدی را گرفتید یه دستش را قطع کنید اگر با قطع کردن دستش مخالفید لااقل یه انگشتش را قطع کنید این کار بنظرم درس عبرتی میشه برای دزدهای دیگه تا حساب کارشون بکنند و ....
با سلام علي آقا شما هم دل خجسته اي داريد با اين قوانين جديد كه دزدها كاملا مانند يك حقوقدان به اون مسلط هستن اصلا نميشه در حين سرقت بهشون دست زد چه برسه دست قطع كنن تازه اگه از صاحب اموال شكايت هم نكنن از خوشبختي ش
به فرماندار محترم و به قول دوستان محبوب بفرماييد اين خروارهاي اسلحه رو كه تو شهر در دست هر كودي و طفل نابالغ با عنوان حراست از مرزها و ناموس مردم تحويل نموده اند جمع آوري فرمايند نتيجه خود به خود مشخص ميشود