تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان ، عبدالناصر حسین زایی بعنوان مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان کنارک منصوب و از زحمات گنجعلی مدیرسابق این اداره تکریم و تقدیر شد.
عبدالناصر حسین زایی بعنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک منصوب شد
عبدالناصر حسین زایی بعنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنارک منصوب شد
به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک،مراسم تکریم و معارفه مدیران فعلی و جدید آموزش و پرورش شهرستان با حضور محمدعلی عسکری معاونت پشتیبانی اداره کل ، فرماندار ، مسئولین ادارات ، ریش سفیدان ، معتمدین ، شوراهای اسلامی شهر و شهرستان و جمع عظیمی از فرهنگیان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای آیین مراسم تکریم و معارفه، سجادی فرماندار کنارک و مولانا آذین امام جمعه اهل سنت ضمن  برشمردن جایگاه و اهمیت تعلیم و تربیت ، از زحمات گنجعلی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و برای حسین زایی بعنوان مدیر جدید آرزوی توفیق نمودند.

معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش محور توسعه آینده و دستگاه مولد هر جامعه ایی می باشد .

وی خواستار مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین در امر تعلیم و تربیت شد و افزود: کمک به آموزش و پرورش برای همه ما یک وظیفه است.

عسکری با اشاره به اولویت مهم آموزش و پرورش که همانا شکوفا نمودن و به بالفعل رساندن استعدادهای دانش آموزان است، افزود: عرصه تعلیم و تربیت، اراده و پشتکار انسانهایی را می طلبد که با شناخت موانع و مشکلات و با تدبیر خلاقانه باعث ارتقا و تقویت شرایط موجود شوند.

وی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش تودیع نداریم بلکه تکریم داریم چراکه با این مراسم از زحمات فرد تقدیر و تکریم می شود و ارتباط فرد با تعلیم و تربیت قطع نمی شود بلکه روز به روز تاثیر او بر تعلیم و تربیت بیشتر و تقویت می شود.

گنجعلی مدیر سابق نیز ضمن خیرمقدم وخوشامدگویی به حاضرین گزارشی از عملکرد خویش در طول تصدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنارک ارائه نمود.

همچنین حسین زایی مدیرجدید آموزش وپرورش نیز کلیاتی از اهداف وبرنامه های خود را به جمع حاضر ارائه نمود.

در پایان مراسم حسین زایی بعنوان مدیر جدید آموزش وپرورش کنارک معرفی و از زحمات گنجعلی مدیرسابق آموزش وپرورش در طول دوران تصدی مدیریت، تقدیر وتشکر شد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcgzx9t.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما