تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۸
۱۷ بهمن ماه بود که ۵ سرباز ایرانی در مرز ایران و پاکستان ناپدید شدند. دو روز بعد، گروهک تروریستی جیش العدل تصویری روی توییتر خود منتشر کرد که سربازان ایرانی را در اسارت نشان می داد.
جیش العدل:حکم اعدام 5 سرباز ایرانی صادر شد
جیش العدل:حکم اعدام 5 سرباز ایرانی صادر شد
به گزارش عصر هامون، جیش العدل در مقابل ۵ سرباز ایرانی خواستار آزادسازی حدود ۴۰۰ نفر از زندانی‌های اهل تسنن شده بود. این گروهک باز هم روی توییتر نوشته بود: «بیایید معاوضه کنیم! اگر این سربازان برای حکومت ایران مهم هستند به خواسته جیش‌العدل تن بدهید! ما قبلا اعلام کردیم که برای سربازی به بلوچستان نیایید! حالا که می آیید جوابگو باشید.»

با این حال، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به این درخواست گفت: «طرف حساب ما دولت پاکستان است و اگر مذاکره‌ای قرار است انجام شود، خود آن‌ها باید این کار را بکنند.» وزیر کشور هم در پاسخی مشابه گفته بود: «ما آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم و قطعا با اقتدار با این مسئله برخورد می‌کنیم. ما به‌طور جدی هم از طریق دستگاه‌های انتظامی و دیپلماسی و هم از طریق دستگاه‌های نظامی پیگیر آزادی مرزبانان وطن هستیم.»



دیروز اما این گروهک تروریستی در صفحه توییتر خود مدعی شد که یک نفر از اعضای آنها اعدام شده و آنها هم قصد اعدام یکی از گروگان های ایرانی را دارند. ساعاتی بعد از انتشار این پیام هم، پیام دیگری مبنی بر صدور حکم اعدام ۵ سرباز منتشر شد. در این پیام آمده بود: حکم اعدام ۵ سرباز ایران در محکمه شرعی صادر شده است.

انتهای پیام/ ۴۰۳۰ https://www.asrehamoon.ir/vdccpiq0.2bqo18laa2.html
منبع : روزگارنو
نام شما
آدرس ايميل شما