تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۵
با وجود همه احتمال ها، قطعی آن است که حزب الله، وقتی تهدید می کند، آن را اجرا هم می کند. در چنین مواردی حزب الله غالبا واکنش گسترده را انتخاب می کند. از این رو، رژیم صهیونیستی نگران شده و مناطق مرزی را تخلیه کرده و تدابیر امنیتی را افزایش داده است.
تهدید حزب الله، حتما عملی می شود
تهدید حزب الله، حتما عملی می شود
به گزارش عصر هامون، هدف رژیم صهیونیستی از حمله به یکی از مراکز حزب الله در شرق لبنان، سنجیدن واکنش این حزب بود؛ اما واکنش حزب الله، مقامات این رژیم را غافلگیر کرد.

رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته تلاش کرد حزب الله را آزمایش کند. به همین علت هواپیماهایش پایگاه حزب الله را در مرز لبنان و سوریه هدف قرار دادند زیرا پایگاه حزب الله در منطقه ای قرار دارد که درباره حاکمیت لبنان یا سوریه بر آن اختلاف نظر وجود دارد. اما چرا اسرائیل زمان کنونی را برای این حمله انتخاب کرد؟



برابر این گزارش، کابینه رژیم صهیونیستی گمان می کرد حزب الله ضعیف شده باشد؛ از این رو واکنشی به این حمله نشان نخواهد داد. اما بیانیه حزب الله که از حمله به پایگاه خود در خاک لبنان خبر داد و تهدید کرد در زمان مناسب پاسخ این حمله را خواهد داد، صهیونیست ها را غافلگیر کرد.
ازاین رو، رژیم صهیونیستی نگران شد و به همین علت مناطق مرزی را تخلیه کرد و تدابیر امنیتی را افزایش داد.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تا آنجا پیش رفت که اعلام کرد بیانیه حزب الله، قوانین بازی را تغییر داد.

روزنامه «هاآرتص»، چاپ سرزمین های اشغالی، از تقویت تدابیر امنیتی برای محافظت از سران رژیم سخن گفت و افزود: (رژیم) اسرائیل، نگران واکنش حزب الله است که همچنان در پی گرفتن انتقام ترور عماد مغنیه و حسان اللقیس است. اما آیا احتمال رویارویی وجود دارد؟



رژیم صهیونیستی اعلام می کند، حزب الله صد هزار موشک یا راکت در اختیار دارد. این رژیم از توانایی حزب الله برای واکنش نشان دادن آگاه است و بنابراین ترجیح می دهد در شرایط کنونی وارد درگیری گسترده با حزب الله نشود. حزب الله نیز که تاکید دارد هدفش مقابله با رژیم اشغالگر است، همچنان به تقویت آمادگی خود در مرز با سرزمین های اشغالی، ادامه می دهد.

همه احتمال ها مطرح است اما قطعی این است که حزب الله وقتی تهدید می کند، آن را اجرا هم می کند. در چنین مواردی، حزب الله غالبا واکنش گسترده را انتخاب می کند.

انتهای پیام/ ۴۰۳۰ https://www.asrehamoon.ir/vdcguw9t.ak9yt4prra.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما