تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
دومین فرماندار زن کشور در گفت و گو با عصر هامون;

از انتقاد ها برای انتصابم نگران نیستم زیرا "شیر" نر و ماده ندارد

دومین فرماندار زن استان گفت: خدمت برای مردم زن و مرد ندارد و مردم به عملکرد شخص نگاه می کنند نه تفاوت جنسیتی.
از انتقاد ها برای انتصابم نگران نیستم زیرا "شیر" نر و ماده ندارد
به گزارش عصر هامون، انتخاب دومین زن برای فرمانداری این بار در یکی از شهرستان های مرزی شمال سیستان و بلوچستان حاکی از عزم دولت برای تزریق اعتماد به نفس به بانوان مدیر و مدبر است. معصومه پرندوار که بومی سیستان و بلوچستان است بعد از تجربه چهارده ساله در استانداری سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی، با وجود تمام حرف ‌و حدیث‌ها سکان فرمانداری شهرستان هامون را برعهده گرفت. او می‌گوید: "رمز موفقیت و حامی ام در زندگی همسر و خانواده ام بوده اند."
فرماندار هامون حمایت همسر و خانواده اش را در پیشرفت کاری و فرماندار شدن خود موثر می‌داند. وی می‌گوید تشویق ها و حمایت های همسر و خانواده اش نقش مهمی در فرماندار شدن او داشت.
معصومه پرندوار متولد ۱۳۵۷ شهرستان زاهدان فرزند پنجم یک خانواده 9 نفره با ۱۴ سال سابقه خدمت در استانداری‌های سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی دانش‌آموخته رشته جغرافیا برنامه ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد، متاهل و دارای یک فرزند پسر است.
وی در خصوص چگونگی فرماندار شدن خود می گوید: بنا به پیشنهاد استاندار انتخاب و به وزارت کشور معرفی شدم و پس از قبولی در مصاحبه به عنوان فرماندار هامون در خدمت مردم این شهرستان هستم.
پرندوار با آرامش از انتقاد ها به انتصاب خود بعنوان فرماندار هامون می گوید: در حوزه مدیریت تفاوت جنسیتی مهم نیست هر کسی توانمندتر، با استعداد تر و قابلیت بیشتری داشته باشد می تواند مدیریت کند، مدیریت به روحیه تعامل و همکاری برمی‌گردد و من این روحیه را در خود می بینم.
وی ادامه داد: علاوه بر آن مردم به دنبال کسی هستند تا بتواند مشکلات را مرتفع و حل نماید، به جنسیت نگاه نمی کنند.
پرندوار در پاسخ به خبرنگار عصر هامون"با توجه به اینکه مسئولیت شما نسبت به گذشته بیشتر شده، به کارهای خانه و خانواده می رسید؟" بیان کرد: با تمام سختی های پیش رو می دانم از عهده این کار بر می آیم و چیزی برای همسر و فرزندم کم نمی گذارم در صورتی که فشار کاری ام زیاد شود کارگر برای خانه و پرستاری برای فرزندم می گیرم.
وی گفت: اولویت کاری من با مردم فکر کردن و در کنار مردم بودن است.
وی در پایان گفت: از انتقاد ها برای انتصابم نگران نیستم زیرا شیر، نر و ماده ندارد و کار و خدمت برای مردم زن و مرد ندارد و مردم به عملکرد شخص نگاه می کنند نه تفاوت جنسیتی.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcc1oqp.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مي بينيم وتعريف مي كنيم در عمل چه مي كني حرف زدن كه اسونه.
جوجه رو آخر پاییز می شمارنند.