تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
بیانیه تشکل های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان؛

حامیان دانشجویان افراطی تکلیف خود را با مکتب امام(ره) روشن کنند

تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای تحرکات افراطیون دانشگاه را محکوم کردند.
حامیان دانشجویان افراطی تکلیف خود را با مکتب امام(ره) روشن کنند

به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون، متن بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت تحرکات عده‌ای افراطی برای تطهیر سران فتنه 88 در دانشگاه، به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



خردادماه برای ملت ایران، ماه عبرت ها و خاطره هاست. ماه ایستادگی در برابر ظلم دشمنان اسلام، وفاداری مردم به نظام اسلامی و خلق حماسه های عظیمی که گواه مردم سالاری دینی در نظر دوست و دشمن است .خرداد ماه یادآور عروج امام عزیزی است که اندیشه ها و آرمان هایش چراغ راه همه ستمدیدگان و مظلومان عالم است؛ بزرگ مردی که در مکتبش، پشتیبانی از ولایت ضامن حفظ و بقاء امت اسلامی در برابر هجمه ها و فتنه ها است.

از سوی دیگر خرداد ماه یادآور روزهای دنیا طلبی و خود خواهی عده ای است که با سوء استفاده از نام مبارک امام راحل(ره)، مکتب و آرمان های پیر جماران را مورد هجوم قرار دادند و با دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، جمهوریت و مردم سالاری انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند و به جای تمکین به رای ملت، نظام اسلامی را در سال88 به لبه پرتگاه کشاندند. آن هم نظامی که اساس آن بر پایه ی رای ملت بنا نهاده شده و رهبری آن، رای ملت را در هر زمان و مکانی حق الناس می داند.

آری ملت ایران آن خاطرات تلخ و شیرین و خیانت های سران فتنه و حامیان مغرض آن ها را هرگز از یاد نخواهد برد. همان سران فتنه ای که هنوز نیز به رای ملت تمکین نمی کنند و در توهمات خود سیر می نمایند. همان هایی که با خودخواهی خود فشار و تحریم های اقتصادی و سیاسی گسترده ای بر این ملت تحمیل نمودند و دشمنان قسم خورده ی مردم را امیدوار به براندازی نظام کردند. اما امروز، بسیار متاسفیم که در دانشگاه سیستان و بلوچستان، باید شاهد معدود افرادی باشیم که تلاش می کنند دانشجویان را از رسالت دانشجویی خود دور و تبدیل به پیاده نظام فتنه گران کنند. امروز برخی مجبورند با بالا بردن تابلو پیروی از خط امام خمینی(ره) برای پنهان کردن ماهیت حقیقی خود، به صورت صوری این تابلو را یدک بکشند، اینان همان هایی هستند که نه تنها از مصاحبه و درج بیانیه در سایت های ضدانقلاب و دشمنان این مردم ابایی ندارند بلکه به آن افتخار هم میکنند.

ای کاش امروز آن قدرکه آگاهانه یا ناآگاهانه به افاضات افرادی چون (م.س)، که از تروریست های جنوب شرق حمایت می کنند، عمل کنند، دلسوزی ها و توصیه های اصلاح طلبان معتدل دل بسته به نظام همچون دکتر محمد رضا عارف را ملاک حرکت خود قرار می دادند و همانند ایشان به این باور برسند که دشمنی و فتنه ای درکار است و رسالت دانشجو بیداری، مطالبه گری و استکبار ستیزی است. هر چند که ظاهر امر نشان می دهد که اهداف و برنامه های آنها با همراه شدن با اصلاح طلبان درون نظام نیز برآورده نمی شود. به راستی چرا این افراد وظیفه خود را افراطی گری در فضای دانشگاه و سینه چاکی برای آزادی سران فتنه می دانند؟

آیا در دولت اعتدالگرا، تحمل نظر مخالف هم ارز پاره کردن فرمایشات امام و مطالبات ملت در جلسات دانشجویی است؟ به نظر می رسد که ضرب وشتم دانشجویان (در جلسه سخنرانی دکتر محمدرضا عارف) که مطالبه گر مطالبات امام و امت بودند، تنها از تعدادی دانشجو نما بر نمی آید بلکه جریانی بیرون از دانشگاه می خواهد این روزها مراکز علمی را از مسیر آزاداندیشی و حتی علم آموزی دور کند. تلخ تر آنکه آیا عمل به گفتمان اعتدال و شنیدن صدای مخالف از نظر افراد به ظاهر حامی دولت اعتدال، حمله به دانشجویان توسط چماقداران افراطی و تهدید آنان در داخل و خارج از دانشگاه است؟ امروز متاسفانه شاهد تشکیل گروه فشاری هستیم که ضمن هراس از حضور در برنامه های دیگران، عده ای شعبان بی مخ را اجیر می کنند تا با مشت و لگد مانع از بلندکردن شعارها و اندیشه های امام (ره) و مطالبات ملت شوند و دیگران را متهم به تندروی و افراط می نمایند.

ما ضمن محکوم کردن ضرب و شتم دانشجویان منتقد و پاره کردن شعارهای امام و امت در جلسه سخنرانی دکتر محمدرضا عارف، به مسئولین توصیه می کنیم که از فراهم شدن مجدد تکرار مطالبات دشمنان این ملت توسط افراد معدودی که ماهیت خود را در پشت تابلوهای به ظاهر انقلابی و پیروی از خط مش امام راحل (ره) پنهان کرده اند، با تدبیر جلوگیری نمایند؛ و در آستانه سالروز عروج بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران از حامیان آن افراد معدود می خواهیم که با مرور خط امام (ره)، تکلیف خود را با مکتب امام راحل (ره) روشن کنند و از سر خیرخواهی توصیه می کنیم که به جای تکرار مطالبات دشمنان این ملت، که آزادی سران فتنه را در کنار آزادی همجنس بازی می خواهند، ادبیات و اقدامات خود را به همان خط اعتدال برگردانند.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

کانون فرهنگی و اجتماعی "کفا" دانشگاه سیستان و بلوچستان

انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان https://www.asrehamoon.ir/vdcipuaw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما