تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۹
مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: این طرح با هدف زیر پوشش بردن افراد باز مانده از تحصیل و بالا بردن کیفیت آموزش برای فرا گیران با توجه به آیات و روایات صورت می گیرد.
اولین جلسه خیرین اندیشه ساز شهرستان زابل برگزار شد
اولین جلسه خیرین اندیشه ساز شهرستان زابل برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا: اولین جلسه خیرین اندیشه ساز در سالن تربیت آموزش و پرورش زابل با حضور دکتر ذورقی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش و تعدادی از کارشناسان استان و جمعی از خیرین اندیشه ساز زابل برگزار شد.
کیانی افضلی مدیر آموزش و پرورش زابل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای هفت تیر خصوصا آیت الله شهید بهشتی و هفتاد ودو تن از یارانش و شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی که سالار شهیدان استان محسوب می شود و همچنین تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن درباره اهمیت کار خیرین اندیشه ساز اظهار کرد:این طرح با هدف زیر پوشش بردن افراد باز مانده از تحصیل و بالا بردن کیفیت آموزش برای فرا گیران با توجه به آیات و روایات صورت می گیرد.
ذورقی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص این طرح عنوان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات تعدادی از فرا گیران به علت دوری مسافت و کمی جمعیت لازم التعلیمان روستاها عده ای از آن ها امکانات فراگیری برای آنها فراهم نیست که با این طرح می توان تمامی افراد کم سواد را تحت پوشش قرار داد.
وی افزود: مبلغ جمع آوری شده در این طرح صرف تعلیم افراد همان شهرستان خواهد شد .
درپایان فرم های جمع آوری کمک بین خیرین توزیع و مبالغی تعهد پرداخت گردید.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcci1qp.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما