تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
نمایندگی با کد.....زابل مرتکب تقلب شده و بجای نصب کمپرسور اسپلیت 32هزار از یک مدل 18 هزار استفاده کرده و ترانس قابل نصب بر روی اسپیلت نیز از جمله لوازم صوتی تصویری مورد استفاده می باشد.
کلاهبرداری نمایندگی پس از فروش اسپیلت در زابل
کلاهبرداری نمایندگی پس از فروش اسپیلت در زابل
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون: همانطور که می دانیم زندگی در یک جامعه اسلامی قوانین و موازین شرعی خودش را دارد و یکی از ویژگیها و خصلتهای انسانهای مومن و مسلمان داشتن پاکی و صداقت در معامله و تجارت است و اهمیت دادن به این موارد باعث برکت در جامعه و خانواده خواهد شد.
در تماس یکی از همشهریان ساکن خیابان پاسداران با خبرنگار اوشیدا مبنی بر اینکه نمایندگی خدمات پس از فروش اسپیلت در زابل از وی کلاهبرداری کرده است ،گفت: با توجه به اینکه بنده در سال 89 از یکی از نمایندگی های اسپیلیت LG در زابل یک عدد اسپیلت خریداری کرده که به مدت چهار سال این محصول گارانتی داشت.
این شهروند زابلی ادامه داد: اما به مدت سه سال این نمایندگی کارت گارانتی را نزد خود نگه داشته بود تا اینکه در سال 92 اسپیلت دچار نقض فنی از قسمت کمپرسور می شود و در تماس با نمایندگی پس از فروش در زابل ،این نمایندگی کمپرسور اسپیلت را تعویض می کند که دیری نمی گذرد و پس از 24 ساعت دوباره دچار نقص فنی شده و این بار در طی تماسهای مکرر که با این نمایندگی داشتم، کسی حاضر به پاسخگوی نبود.
وی گفت: با نمایندگی ال جی در تهران تماس گرفتیم و این نمایندگی کارشناسان مستقر در زابل را جهت بازدید به این شعبه از نمایندگی فرستادند که معلوم شد، نمایندگی با کد ....... مرتکب تقلب شده و بجای نصب کمپرسور اسپلیت 32هزار از یک مدل 18 هزار استفاده کرده!!! و ترانس قابل نصب بر روی اسپیلت نیز از جمله لوازم صوتی تصویری مورد استفاده می باشد.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdcgn39n.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما