تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به واگذاری ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر در آینده نزدیک گفت: برنامه دولت به گونه‌ای طراحی شده که این طرح را با کمترین آثار تورمی اجرا کنیم.
۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به زودی واگذار می‌شود
۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به زودی واگذار می‌شود
به گزارش سرويس اقتصادي عصر هامون، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه امروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، در مورد اجرای طرح‌های باقیمانده مسکن مهر اظهار داشت: سال گذشته نحوه پرداخت منابع مالی لازم در یک برنامه زمان‌بندی شده که توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه شد، به تصویب رسید و بانک مرکزی تاکنون به آن مصوبه عمل کرده است.

وی افزود: درجلسه اخیرهیات دولت گزارش خوبی را آقای آخوندی ارائه کرد که براساس آن 200 هزار واحد مسکونی آماده واگذاری هستند؛ یکسری محدودیت‌هایی در حوزه زیرساخت‌های طرح مسکن مهر وجود دارد که در صورت برطرف شدن آن واحدهای مسکونی باقی‌مانده واگذار خواهند شد.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: مطابق با برنامه زمان‌بندی‌شده طرح در حال انجام است و هدف ما این است که طرح مسکن مهر که با نیت خوبی اجرا شد و هدف آن تامین مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار کم‌درآمد بود، وسیله‌ای برای مجازات مردم محروم نشود.

طیب‌نیا ادامه داد: اگر قرار باشد با رشد پایه پولی و منابع پر قدرت بانک مرکزی مسکن مهر را تامین مالی کنیم، اثرات تورمی آن گریبان‌گیر خود مردم خواهد شد، بنابراین برنامه دولت به گونه‌ای طراحی شده که کمترین آثار تورمی را از اجرای مسکن مهر داشته باشیم.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdca6onm.49nm615kk4.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما