تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۹
خبرنگار واحد خبر شهرستان ایرانشهر گفت:با حجم بالای خبر در شهرستان ایرانشهر؛کمبود خبرنگار به وضوح احساس می شود
با خبرنگار واحد خبر شهرستان ایرانشهر آشنا شویم
با خبرنگار واحد خبر شهرستان ایرانشهر آشنا شویم

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون،خبرنگار واحد خبر شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پهره ضمن معرفی خود گفت:اینجانب محمد هادی با تحصیلات کارشناسی سمعی و بصری مدت ۲۲سال در حرفه خبر مشغول به خدمت بوده و در شهرستان ایرانشهر با عنوان های مسئول واحد خبر شهرستان،خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به فعالیت می باشم.
محمد هادی با اشاره به نقش و ویژگی خبرنگار در انعکاس صحیح اخبار افزود:خبرنگار به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین باید با چشم بینا و روحیه مردم داری، همراه با سرعت و دقت در راستای اهداف تعریف شده از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران که همان بیان واقعیت به دور از بزرگ نمایی است گام بردارد.
وی افزود:با فرهنگ سازی و مداومت در امر خبرنگاری باید به جایی برسیم که مسئولین شهرستان در جهت همکاری با خبرنگاران پیشقدم شوند و با حفظ اعتماد  اخبار را در اختیار شخص خبرنگار قرار دهند.
هادی افزود: شهرستان ایرانشهر به عنوان جوان ترین شهرستان استان با وجود حجم بالای خبر در زمینه های گوناگون؛با کمبود خبرنگار کارکشته و مسلط به خبر نویسی مواجه می باشد؛انتظار می رود مسئولین در فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد با برپایی کلاس های آموزشی در زمینه خبرنگاری ؛استعداد جوانان مستعد این حرفه را شنا سایی و تقویت نمایند.
وی در پایان با عرض تسلیت به خانواده شهید محمود صارمی و تبریک و خداقوت به خبرسازان عرصه های مختلف خبری افزود:اصلی ترین هدف خبرنگار بازگویی وقایع با حفظ امانت در میان مردم و مسئولین است،خبرنگار باید به دور از جانب گرایی از گروه و جریان خاصی در مسیر حق گام برداشته و با انعکاس اخبار مردم را آگاه نماید.
انتهای پیام/4382


https://www.asrehamoon.ir/vdcjiaei.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما