تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۷
این خواب به معنی آن است که امام آخرالزمان که مهدی منتظر نام دارد قرار است در آینده نزدیک ظهور کند تا با قرآن به خلافت اسلامی برسد.
خواب یک زن سعودی درباره ظهور امام زمان (عج)
به گزارش عصر هامون،حدود یک هفته پیش کلیپی در سایت های اجتماعی و فضای مجازی عربستان سعودی منتشر شد که در آن یک زن سعودی در حال تعریف کردن خواب عجیب خود بود.

این زن عربستانی که أم ساره نامیده شده و گفته می شود ساکن مناطق شرق این کشور است، در این کلیپ می گوید: در خواب یک خورشید و دو ماه دیدم که عبدالباسط و القادر نام داشتند.

در بخش دیگر این کلیپ تصویر عبدالرحمن العنزی تعبیر کننده خواب در عربستان که از شهرت فراوانی در این زمینه در جهان عرب برخوردار است، دیده می شود که خواب این زن را تعبیر می کند.

وی در این باره می گوید: تعبیر و تفسیر خواب أم ساره به این معنی است که آخرالزمان و ظهور مهدی منتظر، نزدیک است.

در همین راستا برخی رسانه های سعودی با پرداختن به این کلیپ اعلام کردند که انتشار آن به قدری گسترده بوده که تقریبا در یک هفته گذشته بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است.

أبو مجاهد البراق دیگر تعبیر کننده خواب ها در عربستان،‌ نیز در این باره گفت:‌ اظهارات أم ساره را شنیدم و منطقی به نظر می رسد. به نظر بنده خورشید در این خواب به معنی جایگاه خلافت اسلامی است و دو ماهی که او در خواب دیده به منزله قرآن و سنت (یا به تعبیر دیگر عترت) بوده است. این به معنی آن است که امام آخرالزمان که مهدی منتظر نام دارد قرار است در آینده نزدیک ظهور کند تا با قرآن به خلافت اسلامی برسد.

احادیث موجود در کتب حدیث نیز این مسأله را تأیید می کند.

وی در ادامه گفت:‌ او بعد از ظهور زیر پرچم لا إله إلا الله عدل، امنیت و مساوات را بین مردم بر پا می کند و از این طریق خواهد توانست که همه دیکتاتوران جهان را از بین ببرد و بر سراسر جهان مسلط شود و حکومت کند. او پاک و منزه است زیرا خداوند در قرآن فرموده و طهرهم تطهیرا در روایات نیز چنین آمده است.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdce.78nbjh8v79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

الهم عجل لولیک الفرج .