تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
مربی بین الملل والیبال کشورمان گفت: بر خلاف تصورات و صحبت‌هایی که از سوی برخی ها می شود من هیچ گونه مشکل اساسی با ولاسکو ندارم.
حرف‌هایم را مغرضانه به گوش ولاسکو رسانده‌اند/ما هم از ولاسکو گله‌مندیم
به گزارش عصر هامون،اظهار داشت: تفکرات فنی مربیان بین المللی والیبال در اساس و پایه با یکدیگر شباهت داشتند و یک ریشه ثابت دارد به همین اساس استراتژی و طرز تفکرم با ولاسکو را برابری می کند اما من می گویم تیم ملی جای بهترینهاست.

مربی بین الملل والیبال کشورمان تصریح کرد: بهترین مربیان باید در کنار تیم ملی والیبال حضور داشته باشند، اما متاسفانه در برخی موارد شاهدیم که روابط بر ضوابط حاکم است.

** عکس گفته هایم به گوش ولاسکو رسیده است

عطایی گفت: من می گویم تیم ملی والیبال ایران طی یک پروسه بلند مدت و طولانی به این مرحله رسیده است نباید تمام موفقیت های کنونی آن را به شخص داورزنی و یا ولاسکو ربط داد بلکه از زمان یزدانی خرم این قطار راه افتاده و هم اکنون به طور اوج خود رسیده است

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: معتقدم کار گروهی را باید یک گروه انجام داده و به نتیجه دلخواه رسانده است متاسفانه عکس تمام گفته های من از طریق برخی افراد به گوش ولاسکو رسانده می شود و به طور طبیعی در ذهنیت وی هم تنش و نوعی جبهه گیری ایجاد می شود.

** مربیان هم مانند ولاسکو گله مند هستند

عطایی افزود: حدود سه سال است که ولاسکو سکان هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده گرفته است در طول این مدت، ۲ سال متوالی تیم کاله آمل که سرمربیگری آن را بر عهده دارم قهرمان لیگ برتر کشور شد اما تاکنون ولاسکو حتی یک بار از من نخواست که با وی به طور حضوری و به تنهایی صحبت کنم تا در خصوص بازیکنان و چگونگی رسیدن به عنوان قهرمانی با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته باشم

وی یاد آور شد: همان طور که ولاسکو از مربیان ایرانی گله مند است که چرا در کلاس های آموزشی وی شرکت نکرده اند من هم برایم جای سوال است که چرا سرمربی تیم ملی به تیم باشگاهی که بیشترین تعداد ملی پوشان در آن فعالیت می کنند، بی توجه است.

مربي بين المللي واليبال کشور تصریح کرد: اگر این صحبت ها را به مانند پازل کنار هم بگذاریم به این نتیجه می رسیم که ولاسکو من را فقط به عنوان یک مربی می شناسد و گروهی برای تثبیت خود، دست به تخریب دیگران مقابل وی می زنند.

**بازیکنی که امروز خداحافظی می کند نباید فردا مربی شود

عطایی گفت: شأن والیبال این اجازه را نمی دهد که کسی که امروز با والیبال و دوران بازیگری خداحافظی کرد فردا مربی شود.

وی تصریح کرد: فردی که علاقمند به مربیگری است باید یک پروسه طولانی کار کند تا به تجربه لازم برسد نه آنکه هم اکنون شاهد حضور برخی افراد بی تجربه در کنار تیم ملی هستیم اعتراض من به این مسئله به این خاطر است که معتقدم تیم ملی محل آزمایش نیست، مربی کنار ملی پوشان باید از یکسری فاکتورها برخوردار باشد.

مربی اسبق تیم ملی والیبال در ادامه اظهار داشت: همانطور که بازیکنان تیم ملی در یک پروسه بلند مدت به این مرحله رسیدند مربیان هم برای قرارگرفتن در کنار کادر فنی تیم ملی این پروسه را طی کنند کدامیک از مربیان در حد محمد موسوی و یا سعید معروف در کنار تیم ملی حضور داشته اند معتقدم که اگر مربیان ما هم سطح بازیکنان پیش نمی روند چون فرصت کافی به آنها داده نمی شود.

**با هیچ یک از همکارانم مشکل ندارم

عطایی خاطرنشان کرد: من با هیچ یک از مربیان و همکارانم مشکلی ندارم و به تمامی آنها احترام می گذارم ولاسکو مربی منطقی و معقولی است ولی مسئولان فدراسیون باید سیاست خود را به ولاسکو انعکاس دهند تا تعاملی منطقی تر میان وی و دیگر مربیان ایرانی اتفاق بیافتد.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdch.znmt23nwzftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما