تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
گزارش تصویری ذیل حاوی تقدیم لایحه بودجه از سوی رئیس‌جمهور به مجلس، حضور رئیس مجلس در همایش ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد، بازی دوستانه تیم منتخب نمایندگان مجلس و پیشکسوتان تیم ملی و ... است.
از پا به توپ شدن نمایندگان ملت تا آغاز به کار صفحه رسمی لاریجانی در اینستاگرام
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان (یکشنبه 16 آذرماه) لایحه بودجه سال 94 کشور را تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی کرد. 



طبق لایحه بودجه پیشنهادی دولت سقف بودجه سال 94، هشتصد و سی و هفت هزار میلیارد تومان و بودجه عمومی سال 94 نیز دویست و شصت وهفت هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.
 
رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس تاکید کرد : ما به هدف 35 درصدی در پایان 92 رسیدیم و اکنون هم مدتی است به هدف 25 درصدی دست یافتیم و پیش بینی می‌کنیم تورم تا پایان سال 93 کمتر از 20 درصد باشد. 





وی گفت: بدون شک بخش مهمی از این دستاورد محصول انتظارات مثبت نسبت به آینده و اعتماد به توانایی دولت در مدیریت اقتصاد بوده است به ویژه آن که در این دولت به طور مشخص پایه پولی به عنوان خط قرمز تعیین شده و نگاه به بانک مرکزی به عنوان قلک دولت مانند گذشته تغییر کرده است در بسیاری موارد دولت سختی‌ها را به جان خرید ولی به سمت تامین منابع از بانک مرکزی نرفت.

دکتر روحانی تاکید کرد: بنده بار دیگر به صراحت اعلام می‌کنم که دولت کاهش تورم را جز دستاوردهای بزرگ خود می‌داند و برحفظ این دستاورد بزرگ مصمم است.


همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد (دوشنبه 17 آذرماه) با حضور سران قوا، مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، اساتید دانشگاه و حوزه و اصحاب رسانه در تهران برگزار شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش با تاکید بر اینکه شفافیت و عدم تبعیض ارکان مهم مبارزه با فساد است، گفت: بهتر است که دیگر از این همایش‌ها نگذاریم و به جای آن یک بخش‌های تخصصی بگذاریم در موضوعاتی که در زمینه فساد و جلوگیری از آن لازم است کارهایی صورت بگیرد و صاحب‌نظران و نخبگان حضور پیدا کنند و نظرات تخصصی خود را ارائه دهند.  

مسابقه فوتسال تیم منتخب نمایندگان مجلس و پیشکسوتان تیم ملی (دوشنبه 18 آذر ماه) با تساوی 2 بر 2 پایان یافت. در این مسابقه ترکیب تیم سفید پوش پیشکسوتان را اسطوره‌هایی از قبیل صادق ورمرزیار، ابراهیم قاسم‌پور، محمدحسین ضیایی و فنونی‌زاده  تشکیل می‌دانند و در مقابل آنها نیز چهره‌هایی همچون علی مطهری، اسماعیل کوثری، کمال‌الدین پیرموذن، احمد آریایی‌نژاد، عزت‌الله یوسف‌نژاد، کمال علی‌پور، سیدمحمد پورفاطمی و رحیم زارع در تیم منتخب مجلس شورای اسلامی با لباس سبز رنگ حضور داشتند.





صفحه رسمی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی شد.



 کاربران این شبکه جهت سهولت برای دسترسی به اخبار رئیس مجلس می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز پیگیر باشند، آدرس این صفحه Larijani_ir است. 

انتهای پیام/9507
https://www.asrehamoon.ir/vdcco1qe.2bqi18laa2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
نام شما
آدرس ايميل شما