تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
يک کارشناس مسائل استراتژيک در واکنش به اظهارات اخير وزير جنگ اسرائيل مبنی بر تجاوز دوباره به غزه، گفت: در صورت حمله دوباره به غزه، حماس با پرتاب موشک به عمق سرزمين‌های اشغالی پاسخي قاطع خواهد داد.
نتانياهو دچار بيماری خود زنی شده است/ در صورت تجاوز به غزه، حماس با پرتاب موشک پاسخ خواهد داد
نتانياهو دچار بيماری خود زنی شده است/ در صورت تجاوز به غزه، حماس با پرتاب موشک پاسخ خواهد داد
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، در حالي که فقط چند ماه از تجاوزات رژيم صهیونيستي به خاک غزه مي‌گذرد، وزير جنگ اين رژيم کودک‌کش بار ديگر بر طبل جنگ کوبيده و سوداي زورآزمايي دارد.

بي شک قبول آتش بس از سوي رژيم صهيونيستي با هدف توقف کشتار کودکان و زنان غزه نبوده، بلکه با هدف تجديد قوا، برطرف کردن نقاط ضعف، و پيدا کردن راه‌حلي براي مقابله با تونلها و موشکهاي مردم غزه بوده است.

در جنگ 51 روزه عليه غزه، مردم اين تکه جدا شده از فلسطين، اعم از مسلمان، مسيحي و يهودي در مقابل تجاوزات رژيم صهيونيستي ايستادگي کردند، و عليرغم اينکه رژيم صهيونيستي با فجيع‌ترين روش ممکن و غير انساني اقدام به کشتار کودکان اين سرزمين کرده بود، اما اين روش ناجوانمردانه مانع تداوم مبارزات آنها نشد! و با جلوگيري از رسيدن اسرائيل به اهدافش نه تنها مانع رسيدن اين رژيم اشغالگر به اهدافش شدند، بلکه با تحميل رفع محاصره غزه به رژيم صهيونيستي و تبديل تهديد به فرصت، در جنگي تحميلي که بر عليه‌شان رقم خورده بود، دست پر در اين ميدان باقي ماندند و مقاومت خود را به رخ سازمانهاي نمادين دفاع از حقوق بشر کشيدند.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را تحت تأثیر بیماری نتانیاهو عنوان و تأکید کرد: نتانیاهو دچار بیماری خودزنی شده، زيرا اگر به غزه حمله کند در مقابله حماس نیز تجاوزات آن‌ها را با موشک‌هایی که به عمق اسرائیل می‌زند، پاسخ خواهد داد.


این کارشناس مسائل استراتژیک نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ متقابل حماس را منزوی‌تر شدن اسرائیل خواند و تصریح کرد: اسرائیل هر از گاهی دندان‌های خود را به نمایش می‌گذارد و همه این‌ها در حالی رخ می‌دهد که تنفر از رژیم صهیونیستی مرزها را در می‌نوردد و گستره خود را جهانی می‌کند.

وي با اشاره به حمایت‌های حماس و حزب‌الله از غزه اظهار داشت: حماس و حزب الله قبلاً اعلام کردند که هرگونه تجاوز به غزه را قاطعانه پاسخ می‌دهند.

قدیری‌ابیانه با بیان مقاومت‌های سرسختانه مردم غزه افزود: آن‌ها نشان دادند، که جنایات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن‌ها را از مقاومت منصرف کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها راهی جز بازگشت به میهن اصلی خود در هر کجا که بوده ندارند و فلسطین متعلق به فلسطینیان اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی است.

انتهاي پيام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdch6wn-.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما