تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
شمسایی گفت: تبانی شایسته من و تیمم نیست کسی که بخاطر مسائل غیر اخلاقی 4 سال از فوتسال به دور بوده باید خجالت بکشد.
شمس به دلیل مسائل پشت پرده ۴ سال محروم بود نه من!/ خط دفاعی تاسیسات یک رنسانس در فوتسال است
شمس به دلیل مسائل پشت پرده ۴ سال محروم بود نه من!/ خط دفاعی تاسیسات یک رنسانس در فوتسال است
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، وحید شمسایی گفت:در قرچک بازی سختی در پیش داشتیم فشار ذهنی,حواشی هفته های پایانی و نزدیکی امتیازات به یکدیگر باعث شد تیم های صدر و قعر جدولی رقابت های حساسی برگزار کنند اما حضور در قرچک و بازی با این تیم باتجربه در حضور هواداران پر شورش بسیار دشوار بود.

وی ادامه داد:در طول بازی سعی در مدیریت داشتیم حتی سه و چهار توپ از طرف حریف به سمت دروازه ما شوت شد که خوشبختانه راهی به دروازه پیدا نکرد.گل تساوی را نیز در دقایق پایانی دریافت کردیم که با این وجود قهرمانی از آن ما شد.در حال حاضر نیز به گل دریافتی در دقایق پایان که باعث تساوی شد فکر نمی کنم.
 
وی افزود:ما در این هفته ها شرایط سختی داشتیم.۵ نفر از بازیکنانم به سختی مصدوم بودند و این شرایط شامل حال خودم هم شد طوری که دو هفته اخیر را برای رسیدن به هدف که قهرمانی بود ، با اعمال شاقه در زمین حاضر شدم البته تیم تاسیسات جدا از اینکه در دومین تجربه لیگ برتری اش قهرمانی را به خود اختصاص داد رکوردی دیگر را زد.

سرمربی-بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران در ادامه اظهار داشت:خط دفاعی ما یک رنسانس در لیگ برتر فوتسال بود زیرا در تمام ادوار گذشته با ۴۰ گل دریافتی یعنی کمترین گل خورده رکورد شکنی کردیم.خوشحالم که زحمات بی دریغ بازیکنان و تمام اعضای تیم در این فصل به کسب شیرین ترین نتیجه انجامید.
 
در کنفرانس مطبوعاتی جوابگوی حرف و حدیث ها هستم


وی در خصوص شایعات هفته های پایانی گفت:به تمام حرف و حدیث ها در کنفرانس مطبوعاتی که اوایل همین هفته برگزار می شود پاسخ خواهم داد.

وی در پایان تاکید کرد:ضمنا  پاسخی  که برای صحبت های شمس دارم این است که همین شخص بخاطر  مسائل پشت پرده و غیر اخلاقی محروم بود.کسی که پیش از این ۴ سال از فوتسال دور باشد حال چطور رفتارهای خود را به شخص دیگر نسبت می دهد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdch-kn-.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما