تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۷
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خواستگاه اصلی شهید و شهادت در نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان است، گفت: کنگره و یادواره 2 هزار شهید نیروی انتظامی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور در زاهدان برگزار می شود.
افتتاح 191 پروژه در نیروی انتظامی استان/ پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار انتظامی عصرهامون، سردار حسین رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری کنگره 2 هزار شهید نیروی انتظامی در استان خبر داد و اظهار داشت: سیستان و بلوچستان  از جمله استان هایی است که در سال های پس از پیروزی انقلاب به دلیل اینکه تنگه احد ایران بوده چشم بسیاری از مستکبرین، اشرار و قاچاقچیان را به خود جلب کرده که این موضوع سبب شده تا هزاران نفر در این خطه از کشور در دفاع از امنیت و آرامش جامعه به شهادت نائل شوند.

 افتتاح 191 پروژه در نیروی انتظامی استان
وی ادامه داد: در مراسم یادواره 2 هزار شهید نیروی انتظامی که با حضور 600 خانواده شهید از سرا سر کشور برگزار می شود سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به عنوان مهمان و سخنران ویژه مراسم حضور خواهند داشت.
سردار رحیمی در ادامه، افزود:به همت مسئولین انتظامی و نظامی سال 94 کمترین آمار شهید و مجروح را در استان داشتیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت 2 هزار شهید نیروزی انتظامی تجلیل از کسانی است که از نقطه صفر مرزی تا نقطه قلب شهرها ایستادند و امنیت را تامین کردند، تصریح کرد: ایجاد امنیت در سیستان و بلوچستان ایجاد امنیت در کشور است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کنگره گوشه ای از زحمات و تلاش های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی را جبران نماییم .

پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود
وی در ادامه گفت: همزمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور 191 پروژه امنیتی، حفاظتی و پدافندی در سطح استان افتتاح می شود.
سردار رحیمی پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ کشور، دی کلینیک و درمانگاه، بزرگترین میدان تیر جهت شلیک های سبک و نیمه سنگین جهت ارتقا توان رزمی و عملیاتی یگان های نظامی و انتظامی، سالن رزمی جدید، مرکز آموزش پرسنل و حفاظ و حصار فیزیکی بیش از 53 پاسگاه نیروی انتظامی را از پروژه های مورد افتتاح خواند و افزود: با نصب دور بین ها و رصد 24 ساعته مرکز مانیتورینگ در شهرهای زاهدان، چابهار، سراوان و ایرانشهر تا کنون 300 خودرو سرقتی کشف شده است.
انتهای پیام/9031
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcbwzbw.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما