تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در افتتاح پروژه های امنیتی، حفاظتی و پدافندی مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین ها خواند و گفت: تقويت بنيه دفاعي و تجهيز يگان هاي مرزي جنوب شرق کشور از اولويت هاي ناجا است.
افتتاح 191 پروژه امنیتی ،حفاظتی در سیستان و بلوچستان / سردار اشتری: تقويت و تجهيز يگان هاي مرزي جنوب شرق کشور از اولويت هاي ناجا است
به گزارش خبرنگار انتظامی عصرهامون، صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی کشور در سیستان و بلوچستان 191 پروژه امنیتی ،حفاظتی و پدافتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 
مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین خدمات هستند
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان این مرزنشینان ایران اسلامی لایق بهترین خدمات هستند.
سردار حسین اشتری در مراسم افتتاخ پلی کلینیک درمانگاه بعثت نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید با نگاه جهادی بهترین خدمات را برای مردم رقم زد.
وی افزود: آماده سازی این مرکز در کمتر از سه ماه به خوبی نشان دهنده اهتمام، همدلی میان بدنه نیروی انتظامی است که چنین ظرفیت خدمت رسانی را برای مردم سیستان و بلوچستان فراهم کرد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: نگاهمان را در زمینه ارائه خدمت سلامت به جامعه در راستای این دغدغه رهبری معظم انقلاب قرار داده ایم که یک بیمار نباید رنجی غیر از تحمل درد بیماری داشته باشد.
وی افزود: اکنون با تجهیز این مرکز به دنبال توسعه ارائه خدمات نظام سلامت به بدنه نیروی انتظامی و مردمان خوب و مهممان نواز این دیار مرزنشین هستیم.
 
حضور نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مقتدرانه است
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دو فرماندهی مرزبانی و نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: حضور این دو فرماندهی همواره آمیخته با عزت و اقتدار برای ایران اسلامی بوده است.
سردار اشتری با اشاره به فضای حاکم در استان تاکید کرد: وحدت رویه اکنون آثارش را برای فضای روانی سیستان و بلوچستان به خوبی نشان داده است و باید برای رفع خلأها موجود تلاشمان بیشتر شود چرا که مردمان این دیار لایق بهترین خدمات هستند.
 
امروز سيستان و بلوچستان در بهترين وضعيت امنيتي قرار دارد 
سردار اشتری در مراسم افتتاحیه پیشرفته ترین مرکز مانیتورینگ استان در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان با اشاره به ویژگی های خاص استان گفت: سیستان و بلوچستان به دلیل وسعت و شرایط خاص باید یک پویش تصویری از تمام شهرستان ها داشته باشد تا در مواقع بحران از یک محل، فرماندهی و هدایت صورت گیرد.
وی با بیان اینکه سال  94 به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر انقلاب و انسجام دستگاه ها وضعیت مناسبی داشت، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی دستگاه ها در سال آینده از تمام ظرفیت های استان برای خدمات رسانی و خنثی توطئه های دشمنان استفاده نماییم.
وی استان سیستان و بلوچستان را امن تر از برخی استان ها خواند و افزود: در موضوعات جرایم در سال 94 کاهش داشته ایم.
رشد شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان با رصد جرایم حاصل شده است
 فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: رصد جرایم، رشد شاخص های امنیتی سیستان و بلوچستان را در بر داشت که این به خوبی نشان دهنده همدلی نیروی ها نظامی و امنیتی است.
سردار حسین اشتری در یادواره سرداران و دوهزار شهید نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی زاهدان در حال برگزاری است، اظهار داشت: هر جا به مقوله معنویت پرداخته شد، در آن مکان شاهد کاهش چشمگیر ناهنجاری ها و نا امنی ها بودیم، بدانیم باید به رفتارمان ایمان داشته باشیم و برای تبیین اقدام های فرهنگی و معنوی تلاش کرد.
وی افزود: امروز امنیت کشورمان مثال زدنی است، ببینید امروز در کشورهای همسایه این استان چه وضعیتی دارند و شاهد چه ناامنی هایی هستند، اما امروزه جمهوری اسلامی ایران یک کشور باثبات و امنیت مطرح در جهان است.

 تجهیز یگان‌های مرزی جنوب شرق کشور
اشتری تاکید کرد: این توفیقات به سبب رشادت و جان فشانی شهدا به دست آمده، خانواده شهدا افتخار کنند که فرزندان، همسران و پدران آنان برای امنیت کشور جان خود را از دست دادند، اگر این جان فشانی ها نبود قطعا امنیت نداشتیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اگر رشادت و فرهنگ شهادت در سایه همدلی و همراهی مردم، علما و طوایف شیعه و سنی نبود، شاهد بسیاری از نا امنی ها در سیستان و بلوچستان بودیم، اما رشادت های مرزداران غیور اسلامی در کنار وحدت امنیتی و نظامی؛ مانع از تحقق خواست دشمنان شد.
وی اضافه کرد: بدانید هدایت های رهبر معظم انقلاب بسیار اثرگذار و سازنده بوده است، ایشان در هدایت رزمندگان اسلام و هدایت جامعه نقش بی بدیلی دارند و این را باید قدردان باشیم.
اشتری با اشاره به نقش رهبری بیان کرد: در عرصه های مختلف، آن جایی که ضد انقلاب خواست نظام جمهوری اسلامی را به سمت پرتگاه ببرد، هدایت های رهبر معظم انقلاب توانست آن توطئه ها را خنثی کند، پس باید قدردان نعمت ولایت باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اگر پیروزی رزمندگان و خانواده شهدا از منویات رهبری نبود، معلوم نبود چه جایگاهی داشتیم، وجود یک مجتهد و رهبری آگاه، مهم ترین قدرت نظام مبتنی بر رای مردم است.

 ناجا با اقتدار در مقابل مخلان نظم و امنيت مي ايستد
وی افزود: از سویی انسجام میان دستگاه های امنیتی، قضایی و نظامی را می توان از علل دیگر بازدارندگی نا امنی در کشور بر شمرد، در این راه نیروی انتظامی برای ارتقای احساس امنیت با تمام توان و قوا در خدمت مردم شریف ایران به ویژه سیستان و بلوچستان خواهد بود.
اشتری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، اقتدار نیروی انتظامی باید حفظ شود، بدانید در مقابل کسانی که تعرض می کنتد به مرزهای ما و در مقابل باندهای اشرار، مواد مخدر و شبکه های جرایم سازمان یافته و در مقابل کسانی که حقوق مردم را نادیده می گیرند، نیروی انتظامی مقتدرانه برخورد خواهد کرد.
اشتری گفت: ما ثابت کردیم هر کجایی که خدشه ای علیه کشور باشد، حضور داریم و گواهش ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در کشور گفت: این نهاد رأفت و مهربانی را برای مردم و برای کسانی که پناهگاه آنان نیروی انتظامی است، به ارمغان آورده است، از آن سو نیز کارکنان این نهاد همواره باید با احساس وظیفه و روی گشاده برخورد کنند.
انتهای پیام/9031
https://www.asrehamoon.ir/vdcipvav.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما