تاریخ انتشار :شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران :

۱۰ بیمار خاص و صعب العلاج درسیب و سوران تحت حمایت کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران گفت: در حال حاضر 10 بیمار خاص و صعب العلاج در شهرستان تحت حمایت این نهاد هستند.
۱۰ بیمار خاص و صعب العلاج درسیب و سوران تحت حمایت کمیته امداد هستند
به گزارش عصرهامون به نقل از   سیب و سوران ، لعل بخش دهواری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیب و سوران اظهار داشت : فعالیت های اجرایی در ماه مبارک رمضان فراوان است اما اطعام، اکرام و طرح مفتاح الجنه و شفا از اصلی ترین برنامه های این ماه به شمار می رود.
وی ادامه داد : در ماه رمضان برنامه اطعام و افطار خانوارهای نیازمند در قالب برپایی سفره های افطار ، توزیع سبدهای غذایی و تهیه و توزیع غذای گرم با مراجعه به محل سکونت نیازمندان اجرا شد.
دهواری اذعان داشت: در طرح مفتاح الجنه مسئولین، خیرین و حامیان از خانواده های نیازمند تحت حمایت دیدار و از آنان دلجویی می کنند.
وی با یادآوری اینکه در حال حاضر ۱۰ بیمار خاص و صعب العلاج در شهرستان سیب و سوران تحت حمایت این نهاد هستند افزود: طرح شفا از دیگر طرح های این نهاد است که در این طرح نیز مسئولین و خیرین به دیدار خانوارهای مددجو دارای بیمار صعب العلاج و خاص می روند و با توزیع سبد کالا ، موادغذایی و کمک هزینه های درمانی از آنان دلجویی می نمایند.
دهواری در پایان گفت : این دیدار با حضور مدیر ، معاون ، مسئول درمان ، مددکار خانواده و کارشناس مشاور خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت.
انتهای پیام/9507 https://www.asrehamoon.ir/vdcjaheo.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما