تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸
امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم گفت: این حمله موشکی یک لکه ننگین و سیاهی از جنایت های آمریکا می باشد که در حق ملت مسلمان ایران انجام داده است.
حمله موشکی به هواپیمای مسافربری کشورمان لکه ننگین و سیاهی بر دامن آمریکا است
به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام والمسلمین نظر بامری امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم دلگان در گفتگو با دلگان پرس، با اشاره به حمله ناجوانمردانه موشکی  ناو جنگی آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت:  این حمله موشکی یک لکه ننگینی و سیاهی از جنایت های آمریکا می باشد که در حق ملت مسلمان ایران انجام داده است.
وی با بیان اینکه این اقدامات حقوق بشر آمریکایی را در جهان نشان می دهد افزود: هدف آمریکا از این اقدام جنایتکارانه دست یابی به اهداف نامشروع خویش و کسب امتیازات سیاسی، اقتصادی و وادار نمودن جمهوری اسلامی ایران به پذیرش شرایط و رفتار مورد نظر خود در منطقه بود.
 امام جمعه بخش جلگه چاه هاشم با اشاره به اینکه 6 تیر تا 12 تیر  از طرف مقام معظم رهبری به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی به جهانیان معرفی شده است تصریح کرد: در حقیقت این برای جهانیان ثابت شده است که حقوق بشر بازیچه دست قدرتهای استکباری است.
حجت الاسلام والمسلمین شیخ نظر بامری با بیان اینکه که عامل همه جنایت ها از ترور گرفته تا جنگ تحمیلی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت آمریکا است بیان کرد:  ولی آمریکا با شعارهای دروغین خود می گویند که ما از حقوق بشر دفاع می کنیم.
وی خاطر نشان کرد:  این جنایت هایی که آمریکا و کشورهای استکباری بر علیه کشور ما و سایر مستضعفین  انجام داده و یا انجام می دهند ثابت می کند که آنها از نقض کنندگان حقوق بشر در جهان می باشند.
انتهای پیام/9507 https://www.asrehamoon.ir/vdcfeydc.w6dvjagiiw.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما