تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
امارت خودخوانده تکفیری‌ها در موصل فرو ریخت؛

خوشحالی اقوام بلوچ در پی آزادسازی موصل عراق+ تصاویر

خوشحالی اقوام بلوچ در پی آزادسازی موصل عراق+ تصاویر
خوشحالی اقوام بلوچ در پی آزادسازی موصل عراق+ تصاویر
به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، سرانجام عملیات بزرگ آزادسازی شهر موصل پس از قریب به هشت ماه عملیات با وحدت و یکپارچگی سراسری عراقی‌ها و متحدانشان در مبارزه با تروریسم پایان خوشی داشت و امارت تروریست‌ها در این سرزمین فرو ریخت و همزمان ارتش سوریه نیز در حلب دستاوردهای بسیاری کسب کرد.
عراق این روزها در جشن و شادمانی به سر می‌برد. جشنی که محور آن را پیروزی بر تروریسم با تکیه بر وحدت و یکپارچگی داخلی تشکیل می‌داد. هر چند که دستان پنهان و آشکار تلاش بسیار کردند تا از آزادسازی موصل جلوگیری کنند اما در نهایت این وحدت عراق و البته حمایت‌های متحدانی همچون جمهوری اسلامی ایران و سوریه بود که این سناریو را با شکست همراه و جشن پیروزی بر تروریسم و آزادی موصل را برای مردم این سرزمین رقم زد.
شهر موصل عراق که سالها در سلطه داعش و گروهای مختلف تکفیری بود روز گذشته توسط مدافعان حرم آزاد شد و ازچنگ داعش رها گردید.
مدافعان حرم بعد از سالها جهاد و جنگ در راه خدا توانستند نیروهای وحشی داعش را از شهر موصل خارج کنند موصل بزرگترین شهری بود که داعش توانسته بود اشغال کند.
اما صدها کیلومتر این طرفتر مردم شهرستان دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان آزادسازی شهر موصل عراق را جشن گرفتند و در خیابان به توزیع شیرینی و شربت پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/8306
https://www.asrehamoon.ir/vdci33a3.t1awy2bcct.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما