تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین جشنواره ملی موسیقی روایی کمالان با حضور هنرمندان کشوری و استانی در شهرستان چابهار خبر داد.
مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان
مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان
به گزارش عصرهامون، حسین مسگرانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری جشنواره ملی موسیقی حماسی روایی کمالان خبر داد و  افزود: این جشنواره به میزبانی چابهار در دو بخش ملی و محلی برگزار می شود.
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: این جشنواره از 9 تا 11 شهریور ماه جاری همزمان با سالروز ولادت استاد موسیقی و حماسه سرای بلوچ کمال خان هوت به کار خود ادامه می دهد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: 10 تا 15 گروه موسیقی و تک نوازان در هشت رشته مختلف موسیقی در هر رشته 10 نفر به بخش رقابتی این جشنواره راه می یابند و با هم رقابت خواهند کرد.
مسگرانی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، سازمان منطقه آزاد چابهار و انجمن موسیقی کشور برگزار می شود.

برگزاری جشن های اعیاد قربان تا غدیر در سیستان و بلوچستان
وی در ادامه در خصوص جشن های اعیاد قربان تا غدیر گفت: این جشن ها همراه با ویژه برنامه های مختلف مانند شب های شعر، اجرای موسیقی، نمایشگاه هنری، برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتاب، جشنواره تئاتر استانی و غیره در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: مراسم روز خبرنگار همراه با اختتامیه جشنواره استانی مطبوعات جمعه هفته جاری با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار می شود.
 

انتهای پیام/

https://www.asrehamoon.ir/vdcci0qse2bqxi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما