تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
ابوالحسن صفدری گفت: امسال دورهمی طولانی ترین شب سال را از دریچه فضای مجازی بهره برده تا شاهد چالش جدیدی نباشیم.
به گزارش عصرهامون؛ ابوالحسن صفدری رئیس بیمارستان رازی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: روز ولادت با سعادت بانوی فداکار و قهرمان کربلا مصادف است با پنجم جمادی الاولی و روز پرستار که علت نامگذاری این روز این است که حضرت زینب (س) پرستار مصیب زدگان اهل بیت (ع) و امام زمانش حضرت زین العابدین بود.
 
وی افزود: حضرت زینب (س) رسالت خود را در تبلیغ و حفظ نهضت امام حسین (ع) انجام داد، لحظه ای از پرستاری و حمایت از بیمار کربلا غافل نشد و تا آخرین لحظات زندگی دین خود را به رهبر و مکتب خود ادا کرد.
 
رئیس بیمارستان رازی شهرستان سراوان ادامه داد: باتوجه به اینکه با چالش بین المللی کرونا مواجه هستیم روز‌ پرستار متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.
 
صفدری خاطر نشان کرد: بسیاری از افرادی که سال قبل در کنار ما بوده اند اما در حال حاضر به دلیل ابتلا به ویروس مهلک کرونا جان خود را از دست داده اند باید بپذیریم که کووید ۱۹ این چالش بین المللی به هیچ کس رحم نمی کند.
 
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا و طولانی ترین شب سال، گفت: باید این مهم را درک کنیم که دور همی ها یلدا را پایان دهیم چرا که این دورهمی ها می تواند بسیاری از افراد را متاثر و یا مبتلا به کرونا کند و در معرض بستری و یا از دست دادن جان قرار دهد.
 
به گفته این مقام مسئول کرونا به افراد دارای بیماری زمینه ای و مسن رحم نمی کند چرا که این بیماری به صورت مرتب سیستم ایمنی بدن را کاهش می دهد و از قدر ت دفاعی کاسته می شود.
 
صفدری به عنوان پزشک متخصص که بیماران کووید را ویزیت می کند از مردم خواست تا امسال دورهمی طولانی ترین شب سال را از دریچه فضای مجازی بهره برده تا شاهد چالش جدیدی نباشیم.
 
وی با اشاره به اینکه در بیمارستان رازی سراوان ۳۲۳ پرستار در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، اذعان کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) از ۳۰ پرستار برگزیده با اهدای لوح سپاس و هدیه با حضور جمعی از مسئولین با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تجلیل خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcezx8zpjh8xxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما