تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
حسین نکویی گفت: جوانان ایرانی با الگو پذیری از حضرت علی اکبر (ع) در جنگ هشت ساله تحمیلی مقابل سران کفر ایستادگی کردند.
به گزارش عصرهامون، حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون ضمن تبریک روز جوان به جوانان غیور میهن اسلامی و با اشاره به اینکه یازدهم شعبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز جوان نامگذاری شده است، بیان کرد: جوانان سرمایه های بی بدیل هر کشور برای آینده ای روشن و داشتن جامعه ای توانمند به شمار می روند که با همت و پشتکار برای رسیدن به مقصد تلاش می کنند.

وی افزود: جوانان غیور و رادمرد ایرانی با الگو پذیری از حضرت علی اکبر (ع) هست سال مقابل سران کفر و استکبار جهانی مقابله کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: در جنگ نرم دشمن و در تمامی بزنگاه ها این جوانان هوشیار ایرانی بودند که در خط مقدم مقابله با دسیسه های دشمن حضور دشمن شکن داشتند و در عرصه های مختلف علمی، پزشکی، موشکی، نانو، آموزش و جهادی افتخار آفرینی کردند.

نکویی اضافه کرد: اراده سترک جوانان ایرانی در محرومیت زدایی و فعالیت های جهادی بر کسی پوشیده نیست، جوانان دریا دلانی هستند که بدون چشم داشت برای آبادانی مملکت در نقاط محروم کشور تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه می توان جوانان را پایه اصلی هر کشور دانست، خاطر نشان کرد: یکی از حساسیت های سال ۱۴۰۰ انتخابات است که از جوانان انتظار می رود که فریب تبلیغات سوء دشمن را نخورند و همچون گذشته با صفوف پیوسته برای کوبیدن بر طبل رسوایی دشمن در این برهه حساس حضور پرشور در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciuqazut1apz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما