تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۶
جایگاه های سوخت شهرستان و عرضه سوخت خارج از شبکه تعریف شده در سراوان به قصه دنبال دار این شهرستان تبدیل شده که هر از چندگاهی به نقل محافل تبدیل می شود.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ شماری از شهروندان سراوانی با تماس به این پایگاه خبری از هرج و مرج و آشفتگی در جایگاه های سوخت شهرستان ابراز گلایه کردند و خواستار نظارت هر چه بیشتر دستگاه های نطارتی در پمپ های بنزین شدند.

به دلیل اخلال به وجود آمده در جایگاه های سوخت، شرکت نفت سراوان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که برای مدیریت این اوضاع به هر خودرو میزان 20 لیتر سوخت در روز تا زمانی که جایگاه های سوخت وارد مدار هوشمند شود تعلق می گیرد اما به گفته شهروندان سراوانی این موضوع برای برخی از افراد صدق نمی کند.

شهروندان سراوانی معتقد هستند که برخی از جایگاه داران اقدام به توزیع سوخت به دلالان بیش از سقف مصوب کرده اند و همین امر منجر به تشکیل صف های طولانی در جایگاه ها شده؛ گرچه صف های طویل مربوط به اخلال به وجود آمده در سامانه هوشمند کارت های سوخت نیست اما با نظارت جهادی مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت.

برخی دیگر نیز در اعتراض به عدم نظارت و یا برخود قاطع با جایگاه داران متخلف گفته اند که اگر سقف سوخت گیری تا زمان رفع مشکل به وجود آمده 20 لیتر است پس چرا در چهار راه ناهوک و دیگر نقاط سراوان که به پمپ های بنزین سیار تبدیل شده اند بنزین به وفور یافت می شود پس عدم نظارت مسئولین منجر شده تا مردم ساعت ها در صف باشند.

از سوی دیگر حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در خطبه های این هفته خود به وضعیت اسفناک جایگاه های سوخت شهرستان اشاره کرد و گفت: بارها در جلسات و محافل مختلف تذکراتی داده شده تا مدیریت بهتر صورت گیرد اما آشفتگی ها در جایگاه های سوخت شهرستان پایان ندارد.

وی نسبت به تلف شدن وقت شهروندان سراوان در صف های بنزین به دلیل بی نظمی های موجود ابراز گلایه و خواستار نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی شد.

سعید تجلیلی فرماندار سراوان به خبرنگار ما گفت: برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ابلاغ صادر کرده تا اوضاع پمپ های بنزین شهرستان را نظارت کنند، همچنین معاونین فرمانداری نیز به صورت روزانه از جایگاه ها بازدید انجام می دهند.

وی افزود: همه در فرمانداری دست به دست هم  داده ایم تا اوضاع را مدیریت کنیم اما به هر حال این امکان وجود دارد که تخلف صورت گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: علی رغم اینکه در جایگاه ها جهت نظارت بیشتر و بهتر دوربین مدار بسته نصب شده اما به گونه ای نیست که بتوان از آن بهره برد به همین دلیل نظارت توسط دهیاران، شوراها و معاونین فرمانداری به صورت روزانه انجام می شود.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد:با توجه به اوضاعی که شرکت نفت و فرآورده های سوختی شهرستان داشت، روز گذشته رئیس این اداره تغییر کرد که امیدواریم اوضاع موجود با این تغییر و تحولات بهبود یابد.

وی اذعان کرد: همچنین گروهی از کارشناسان شرکت نفت استان جهت رفع مشکل به وجود آمده در جایگاه های سوخت وارد شهرستان شدند که تا یکی دو روز آینده انتظار این است که جایگاه ها وارد مدار هوشمند شوند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch6xnzx23nkzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما