تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
سعید تجلیلی گفت: در اتفاقی که روز گذشته رخ داد سپاه پاسداران غیرتمندانه ورود کرد و نفکش ایرانی را از چنگال آمریکایی ها نجات داد که برگ زرین دیگری برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خورد.
به گزارش عصرهامون؛ سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون در حاشیه مراسم تجمع مردم انقلابی و ولایی زادگاه خورشید ایران به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی، بیان کرد: ۱۳ آبان یادآور غیرت انقلابی و ملی است و به گفته حضرت امام راحل انقلاب دوم به حساب می‌آید.

وی افزود:  دشمنی آمریکا علیه کشور جمهوری اسلامی ایران به هر حال روشن است و همه می‌دانیم که در ۱۳ آبان باعث این شد که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از طرف دیگر اگر به سفارتخانه‌های آمریکا در هر کشور نگاه چپ می شد قطعا برخورد آمریکا را در پی خواهد داشت اما لانه جاسوسی آمریکا که همه کارکنان آن آمریکایی بودند دستگیر و به نوعی به گروگان گرفته شدند.

تجلیلی اذعان کرد: آمریکا بعد از آن پس از مدتی طراحی کرد که آزادی گروگان‌ها را به صورت نظامی دنبال و به خیال خود از مرزها و آسمان ایران گذر کند که با هلی‌کوپتر و تجهیزات خود وارد طبس‌ شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کرد که می‌تواند با عوامل خود به تهران حمله کند و  با هلی کوپترها و نیروهایی که همراه خود داشت جماران را از بین خواهد برد و نهایتاً گروگان ها را آزاد خواهد کرد که به اسم عملیات پنجه عقاب معروف بود.

فرماندار سراوان گفت: از آنجایی که خداوند سپاه ابرهه را نابود و از خانه خود محافظت کرد از انقلاب اسلامی ما که خدایی بود و به هر حال امام سفر کرده ما این انقلاب را با خون دل به پیروزی رساند و چون نیت مردم خدایی بود باعث این شد که آمریکا شکست بخورد و ایادی و جاسوسان  و افرادی که یک زمانی حق تفحش می کردند در ایران اسلامی برچیده شوند.

تجلیلی بیان کرد: به هر حال این اتفاق افتاد و امروز غیرتمندانه، پیروزمندانه و سعادتمند در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم.

وی اذعان کرد: روز گذشته اقدام مقتدرانه ای توسط نیروهای ما با توجه به اتفاقی که در خلیج فارس افتاد رقم خورد که قصد ربایش نفتکش و خارج کردن نفت آن را داشتند، سپاه غیرتمندانه ورود کرد و کشتی را از چنگال آمریکایی‌ها نجات داد که برگ زرینی دیگر برای اقتدار جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjotevxuqex8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما