تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۹
عبدالصمد ناظری گفت: با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی باور مقاومت در ایران و منطقه طرفداران بیشتری پیدا کرد.
به گزارش عصرهامون؛ عبدالصمد ناظری رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از مذاهب، مرزها و اندیشه های سیاسی و حزبی بود.

وی افزود: حاج قاسم توانست در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران با همبستگی مذاهب سنی و شیعه، همبستگی گروه های مختلف مقاومت در منطقه و همراستایی افکار حزبی داخل و خارج از کشور برای حفاظت از حرم و میهن پا در عرصه نبردی بگذارد.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهرستان ادامه داد: سردار سلیمانی یقین داشت پیروزی برای ملت ایران است و کشور را در میدان نبرد رو به جلو می برد تا دشمنان قسم خورده ایران که توان مبارزه با تفکر و اندیشه حزب الهی را نداشتند، مجبوربه، به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با همراهی استکبار جهانی شدند تا در خیال باطل خود به اهداف خود رسیده باشند.

ناظری اضافه کرد: اما در حقیقت با شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی نه تنها استکبار و همدستانش در منطقه به اهداف خود نرسیدند بلکه اندیشه و باور مقاومت حاج قاسم سلیمانی در ایران و منطقه طرفداران بیشتری پیدا کرد و هزاران تفکر حاج قاسم ظهور پیدا کرد که در راستای اهداف مقاومت تا رسیدن به مقصد و سر منزل نهایی و بیرون راندن آمریکا و اسرائیل به مبارزه ادامه خواهند داد و با شهادت افراد درخت مقاومت تنومندتر و پربارتر می شود و برای رسیدن به هدف نهایی بیش از پیش نزدیکتر می شود.

وی خاطر نشان کرد: اینک در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید المهندس باید باورها و اندیشه های مکتب مقاومت در ذهن و افکار جوانان تقویت شود تا در راستای مقاومت و حفظ حریم ارزش های انقلاب اسلامی، نسل جدید انقلاب با آنها بیشتر آشنا شود و آنها را سرحوله کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdci35azqt1a5y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما