تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراوان

مزار شهدا در سراوان به مناسبت ایام الله دهه فجر غبار روبی و عطر افشانی شد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ آیین معنوی غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین و خانواده شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلزار شهدای امام سجاد (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه شهدا در پیشگاه پروردگار عالم جایگاه برجسته ای دارند، بیان کرد: شهدا به دلیل مباحث بسیار ارزشمند و مجاهدت در مسیر خداوند متعالبه شهادت رسیدند و راه بندگی خداوند را در پیش گرفتند.

وی افزود: امروز دشمن با تمام توان تلاش می کند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ستون های انقلاب را کمرنگ نشان دهد لذا برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید تلاش دوچندان داشت.

امام جمعه سراوان گفت: ندای شهدا این است که اگر قصد بندگی خداوند را داریم باید در مسیر انقلاب حرکت کنیم و قدر دان این نعمت ارزشمند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطرنشان کرد: شهدا راه بندگی خداوند متعال را در پیش گرفتند چرا که این مسیر انسان را برجسته، از آلودگی ها به دور و به خداوند متعال نزدیک و شایسته می کند.

وی با بیان اینکه شهدا بندگی خداوند متعال را بر تمام مباحث دیگر ترجیه دادند، اذعان کرد: شهدا برای بندگی خداوند متعال مسیر مجاهدت را انتخاب کردند و ما باید از شهدا الگو بگیریم که برای آرمان، انقلاب و نهضت حضرت امام (ره) و برافراشته شدن پرچم پر افتخار که نماد قدرت، عظمت، شایستگی و خوبی اسلام باید مجاهدت و همت کرد.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: دشمن برای کمرنگ نشان دادن ستون های انقلاب و دستاورهای عظیمی که در طول 43 سال به دست آمده است تلاش می کند لذا باید نسبت به این موضوع برای بیان دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش مضاعف کرد.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcevn8zzjh8evi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما