تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران خبر داد؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در بخش "هیدوچ"

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران از افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای گورابک بخش هیدوچ خبر داد.
به گزارش عصرهامون؛ محمد رضا خاکی زهی رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در گفت و گو با شستون ضمن تبریک ایام الله همه مبارک فجر با عنوان جشن ملی 1400 و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیان کرد : در جشن ملی 1400 در شهرستان سیب و سوران برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده که در حال اجرا است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان، گفت: در دهه مبارک فجر زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گورابک در بخش هیدوچ به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران ادامه داد: پروژه ملی زمین چمن مصنوعی روستای گورابک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرمانداری شهرستان و بخشداری هیدوچ با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است که در هفته جاری با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می شود.

خاکی زهی افزود: از دیگر برنامه هایی که توسط اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در دهه مبارک فجر و جشن ملی 1400 انجام می شوند می توان  به تجهیز خانه های ورزش روستایی، برگزاری جشنواره بازیهای بومی و محلی در سه بخش پسکوه، مرکزی و هیدوچ و برگزاری جشنواره بادبادک ها در شهر سیب اشاره کرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchimnzw23nkwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما