تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۱
 فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: چه نیکو است مصادف بودن عید باستانی نوروز با ماه مهمانی خدا ماهی که درهای رحمت خداوند به‌سوی بندگانش باز خواهند بود و تمامی خواسته‌ها استجابت می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، سردار احمد مالدار با اشاره به آغاز سال جدید و هم‌زمان‌شدن عید با ایام پر فیض و برکت ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: با آغاز سالی جدید و نو و همچنین قرارگرفتن در روزها و شب‌های نورانی و پر از رحمت و بخشش ماه رمضان فصلی زیبا از زندگی را شروع کنیم کینه‌ها و کدورت‌ها را دور ریخته و سال جدید را با قلبی مملو از عشق خداوند و بندگی شروع کنیم.

فرمانده سپاه خاش افزود: ایام ماه مبارک رمضان ثانیه به ثانیه پرلطف و مهربانی خداوند نسبت به بندگانش است؛ لذا فرصت را غنیمت بشماریم و از هر لحظه بهترین استفاده را ببریم تلاوت قرآن در این ایام فضائل زیاد و بی‌شماری دارد که نباید از انس با کلام خداوند غافل شویم.

وی اظهار کرد: عید همیشه فصل سرزندگی و شادی برای مردم بوده؛ لذا امسال این شادی با مصادف بودن ماه مبارک رمضان و عید دوچندان شده است حس آرامش و نزدیکی که در ماه رمضان احساس می‌شود را در هیچ ماه دیگری نمی‌توان تجربه کرد چرا که ما در این ماه مهمان خوان پر رحمت پروردگار هستیم و هم فرصت دیدار و عیددیدنی را داریم هم فرصت بندگی پس به بهترین نحو هم با خداوند و هم بندگان خدا این ماه را سپری کنیم و توشه‌ای ارزشمند برای آخرت خود جمع‌آوری و پس‌انداز کنیم.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به امید و تأثیر آن در زندگی عنوان کرد: این امید بوده است که همواره انسان را سخت‌ترین لحظات زندگی استوار نگه داشته و از پیچ‌وخم‌های زیادی به‌سلامت به مقصد رسانده است؛ لذا امید و امیدآفرینی امری مهم و لازمهٔ زندگی بخصوص در عصر امروز که تمامی هجمه‌ها به سمت ترویج ناامیدی هست است همچنین با تأسی از ائمه و فرامین الهی در این ماه امیدآفرین و مشکل‌گشای نیازمندان باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان خاش اذعان کرد: با آغاز فصل بهار و تازه شدن چه زیباست که ما هم درون خود را نو و تازه کنیم کینه‌ها، حسادت، دشمنی‌ها و تمامی خصایص زشت را از خود دور بریزیم و آغاز کنیم فصلی تازه از زندگی را که بی شک هم رضایت خداوند را در پی خواهد داشت و هم خودمان در زندگی تغییرات عجیبی احساس خواهیم کرد و به سمت رشد و تعالی گام برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ایام عید بهترین فرصت برای دیدوبازدید و صلهٔ رحم است که از دیرباز این سنت مرسوم بوده و باید این سنت حسنه و دیرینه حفظ شود و نسل‌های بعد نیز عید باستانی نوروز را که یادگار گذشتگان است گرامی بدارند و به سنت‌ها عمل کنند.

مالدار با اشاره به استقبال جوانان از ماه مبارک رمضان گفت: بسیاری از جوانان که به‌ظاهر مقید به اجرای فرامین الهی نیستند مشتاقانه به استقبال این ماه مبارک رفته‌اند چرا که فطرت درونی ما بی شک میل به خداپرستی و گرایش به سمت کمال دارد مسلمان بودن و خداپرستی هدیه‌ای بسیار گران‌بها برای ما است که باید قدردان آن باشیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchkqnzm23n-qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما