تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۱
اسماعیل حسین زهی گفت: افرادی که کاندیدای انتخابات می شوند باید شناخت از استان ما داشته باشند زیرا سیستان و بلوچستان محرومیت و عقب ماندگی دارد که رفع آنها یکی از مطالبات به حق مردم استان است.
آرای مردمی پشتوانه دولت جوان و انقلابی است/ رفع عقب ماندگی و معیشت بد اقتصادی مطالبه مردم سیستان و بلوچستان
اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: افرادی که کاندیدای انتخابات می شوند باید شناخت از استان ما داشته باشند زیرا سیستان و بلوچستان محرومیت و عقب ماندگی دارد که رفع آنها یکی از مطالبات به حق مردم استان است.

وی ادامه داد: امیدواریم کسانی که از کانال شورای نگهبان عبور می کنند نسبت به استان شناخت داشته باشند و بزرگان ما خواسته های مردم را به درستی به آنها اعلام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشارکت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای می تواند پشتوانه خوبی برای رئیس جمهور آینده باشد.

حسین زهی گفت: امیدواریم فرد منتخب بتواند مشکلات و معضلات سیستان و بلوچستان را که به او اعلام می شود رفع کند و توسعه و آبادانی استان را در نظر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امید است فردی که دلسوز مردم بوده انتخاب شود تا با حل مشکلات اقتصادی، معیشت مردم را بهبود بخشد زیرا در شرایط حاضر یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند وضعیت بد معیشتی است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر معیشت یکی دیگر از موضوعاتی که باید مدنظر رئیس جمهور آینده باشد ارتباط با جهان است.

حسین زهی افزود: در کنار داشتن ارتباطات خوب با کشورهای مختلف باید مد نظر قرار داد که جنایات رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جنایتکار هیچگاه فراموش نشود.

وی عنوان کرد: لازم است خواسته های مردم در زمان مذاکرات به دقت مورد توجه قرار گیرد تا پیروزی نهایی از آن مردم باشد، پاسخ تحریم های ظالمانه داده شود و روابط بین الملل سبب حذف تحریم‌ها شود.

مردم به انتخابات پیش رو امیدوار هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر این اساس لازم است مردم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و با مشارکت گسترده دولتی منتخب را برگزینند که در آینده با اتکا به اکثریت آرای مردم پشتوانه خوبی داشته باشد.

حسین زهی اظهار کرد: دولت جوان و انقلابی به پشتوانه آرای مردمی می تواند خدمات ارزنده ای را به استان ها و کشور بدهد و این به پشتوانه آرای مردمی و حمایت آنهاست.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی مردم به انتخابات پیش رو امید زیادی دارند و دلخوش به آن هستند، زیرا در ماه‌های اخیر دچار مشکلات اقتصادی زیادی بودند و با توجه به انتخاباتی که در پیش دارند نسبت به تغییر بسیار امیدوار هستند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم شخصی که انتخاب می‌شود بتواند معضلات و مشکلاتی که در کشور وجود دارد با همکاری دیگر قوه ها را حل کند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdciwvaz5t1apu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها