تاریخ انتشار :شنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
شهید منصور ندیم در وصیت‌نامه خود نوشت: از شما می‌خواهم که مواظب جوان‌های خود باشید.
از شما می‌خواهم که مواظب جوان‌های خود باشید
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، شهید منصور ندیم در یک تیر‌ماه سال ۱۳۴۳ در زابل متولد شد و در تاریخ ۲۴ دی‌ماه ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید، پیکر مطهرش در گلزار شهدای زابل به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وصیت‌نامه برای مردم، مردمی.

 با سلام و درود بر امت شهیدپرور ایران به‌خصوص مردم زابل.
 تنها وصیتی که دارم این است که امام را تنها نگذارید و به دستورات امام که دستورات اسلام است گوش دهید و آنها را عمل کنید.

مردم نکند که باز خدا این نعمت را از شما بگیرد و چنان عذابی برای شما بفرستد که شما پشیمان شوید. مردم نگذارید که عمال شرق و غرب در بین شما مسلمانان اشاعه فساد و فحشا و کارهای تخریبی و مخدری انجام دهند.

 مردم نشود که باز به‌سوی خوش‌گذرانی بروید و باز به دنبال تجملات و کارهای سابق. هوشیار باشید که دشمنان برای شما نقشه کشیده‌اند که فساد را در بین شماها ترویج کنند و ماجرای آندلس را دیگربار می‌خواهند تکرار کنند. مردم منافقین به انواع چهره‌ها در ادارات و جاهای دیگر رسوخ کرده‌اند.

 آنها را شناسایی کنید و با آنها مبارزه کنید که اگر آدم‌های بی‌تفاوتی نسبت به مسائل انقلاب باشید، خدا بر شما خشم خواهد نمود و این نعمت را از شما می‌گیرد و آن روز است که یک‌عمر باید در زیر بار ذلت و خفت بروید.

 از شما می‌خواهم که مواظب جوان‌های خود باشید و ان‌شاءالله که دنباله‌رو راه شهیدان باشید و به مرگ خودتان بیشتر از هر چیزی فکر کنید که مرگ انسان را از گناه بازمی‌دارد.

 «والسلام»
 خدمتگزار امت اسلامی
 منصور ندیم

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjoaevxuqemmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما