تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۸
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

پل بزرگ شیله در مسیر زابل زاهدان زیر بار ترافیک رفت‌

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل - زاهدان باهدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت.
پل بزرگ شیله در مسیر زابل زاهدان زیر بار ترافیک رفت‌
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، عطاءالله اکبری در مراسمی بیان کرد: پل بزرگ شیله به طول ۱۷۶ متر و با هشت دهانه ۲۲ متری هم‌زمان با تعطیلات نوروزی باهدف تردد ایمن کاربران جاده‌ای در محور مواصلاتی زابل - زاهدان با بار ترافیک رفت.
 
وی افزود: سرعت ساخت این پل مهم استان باارزش ریالی ۹۰۰ میلیارد ریال باتوجه‌به محدودیت‌های منابع مالی موجود در کشور کم‌سابقه است.
 
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان، ساخت پل مهم شیله را بعد از پل نهراب قدم بزرگی در تکمیل شبکه کریدور شمال - جنوب کشور برشمرد و تصریح کرد: این اداره کل در طول سه سال اخیر مصمم به تکمیل پل‌های بزرگ و خاص در استان بوده است به‌طوری که پل‌های ماشکید، افضل‌آباد، نهراب و شیله با تلاش شبانه‌روزی این اداره کل یکی پس از دیگری در این مدت زیر بار ترافیک رفت.
 
وی تأکید کرد: بدون تردید تحولی که با احداث پل شیله در ارتباط زمینی این استان با پهنه جغرافیای اصلی ایران ایجاد خواهد شد می‌تواند نقش بسیار مهمی در روند توسعه اقتصادی استانی و ملی برعهده داشته باشد چرا که اولاً احداث این پل به‌عنوان بخشی از محور چابهار - میلک به نحو قابل‌توجهی حمل‌ونقل زمینی را متأثر می‌سازد و از سوی دیگر موجب فراهم نمودن زمینه ترافیک آرام در محور منتهی به شهر زابل و خروجی آن خواهد شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: پروژه‌های تکمیل شده بزرگراهی به طول حدود ۷۵ کیلومتر و پل بزرگ شیله باارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بنا شد در سفر هیئت دولت خدمتگزار به استان در هفته‌های جاری افتتاح شود؛ اما به صلاح دید مقام عالی دولت در استان و به دلیل تسهیل در سفر هم‌وطنانمان و ایمنی ترافیک در تعطیلات نوروزی مقرر شد تا تاریخ افتتاح رسمی این پروژه‌ها زیر بار ترافیک قرار گیرد.
 
انتهای خبر /
  https://asrehamoon.ir/vdcjoaevtuqemaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما