تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، مهم‌ترین شاخصه فعالیت‌های قرآنی در این استان را مردمی‌بودن آن عنوان کرد.
مهم‌ترین شاخصه فعالیت‌های قرآنی در سیستان و بلوچستان مردمی‌بودن است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از روابط‌عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، علی سرگزی بیان کرد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با حمایت این اداره کل و مردم خوب سیستان و بلوچستان محافل قرآنی در جای‌جای شهرستان‌ها برپا است.

 وی افزود: برگزاری محافل جمع‌خوانی در محل تالار اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان و سرای قرآن و نهج‌البلاغه از بارزترین محافل قرآنی است که باسابقه سه دهه برگزاری توانسته میعادگاه شهروندان زاهدانی برای بهره‌مندی از تلاوت قاریان سیستان و بلوچستان باشد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سابقه برپایی این محافل از دهه هفتاد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین محافل جمع‌خوانی کشور با حضور قاریان ممتاز استانی و ملی در کنار اجرای برنامه متنوع فرهنگی و هنری، عامل استقبال علاقه‌مندان از این محافل است.

 وی ادامه داد: از برنامه‌های قابل‌اجرا در این ایام می‌توان به برنامه‌های نمایشگاهی، اجرای نمایش‌های خیابانی، اکران فیلم‌های کوتاه با محتوای قرآنی و معنوی، محافل ادبی، تجلیل از مفاخر قرآنی، کارگاه‌های هنرهای تجسمی، نشست‌های علمی با موضوع قرآن کریم، جلسات عفاف و حجاب اشاره کرد.

 سرگزی از شهروندان زاهدانی به جلسات جمع‌خوانی تالار اشراق مجتمع ارشاد هر شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و سرای قرآن در ساعت ۲۰ دعوت کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcewf8zxjh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما