تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم منحصر به فردی در اختیار دارم و همه بازیکنان عالی کار می‌کنند.
ولاسکو: تیم منحصر به فردی دارم/ از بازیکنان خواستم برای هر توپ بجنگند
به گزارش عصر هامون،خولیو ولاسکو پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی سختی داشتیم چون ژاپن تیم بزرگی است. در ست سوم ژاپنی‌ها تغییراتی در تیم خود دادند و شرایط بهتری پیدا کردند اما اصلا دوست نداشتم در این مسابقه هم مانند بازی با کره جنوبی یک ست از دست بدهیم. بنابراین از بازیکنان خواستم برای هر توپ و امتیاز بجنگند و تمرکز خود را برای رسیدن به پیروزی حفظ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از بین تیم‌های چین و کره جنوبی ترجیح می‌دهد با کدام تیم در دیدار نهایی روبرو شود؟ گفت: ترجیح می‌دهم با تیم بازنده بازی کنیم اما متاسفانه امکان پذیر نیست. اگر در دیدار نهایی مقابل کره جنوبی به میدان برویم نباید به این موضوع فکر کنیم که آن‌‌ها را قبلا یک بار در این مسابقات شکست داده‌ایم. پیش از این هم یک بار تجربه شکست مقابل چین در جام جهانی را داشتیم و نباید اجازه دهیم که این اتفاق تکرار شود. هر کدام از این دو تیم که به دیدار نهایی صعود کند تیم قدرتمندی است و کار سختی را در پیش خواهیم داشت.

ولاسکو خاطرنشان کرد: بازیکنان نیمکت نشین ما کاملا آماده هستند چون ممکن است در طول مسابقه وارد میدان شوند. امروز شهرام محمودی وارد بازی شد و عملکرد خیلی خوبی هم داشت. ممکن است فردا هم بازیکن دیگری به میدان برود و همین گونه کار کند. تیم منحصر به فردی دارم و بازیکنان عالی کار می‌کنند.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdciyva5.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما