تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر گفت: در حج تمتع امسال 280 پزشک که 60 پزشک زن در بین آنان هستند، در قالب پزشک مجموعه هتل کاروان حجاج را همراهی می‌کنند.
اعزام 280 پزشک به حج تمتع 93/ افزایش چهار برابری پزشکان زن در حج
اعزام 280 پزشک به حج تمتع 93/ افزایش چهار برابری پزشکان زن در حج
به گزارش عصر هامون، عادل مقصودی‌نژاد، معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به تیم پزشکی حج امسال و کاهش 10 تا 20 درصدی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: امسال 280 پزشک که 60 نفر آنان پزشکان زن هستند در قالب پزشک مجموعه هتل تیم پزشکی حج 93 را تشکیل خواهند داد.

وی در ادامه با بیان اینکه لیست اسامی پزشکان، برای اعزام به حج تمتع و همراهی حجاج اعلام شده است، گفت: هم‌اکنون در حال مذاکره با مدیران سازمان حج برای انتخاب و جای‌گیری پزشکان هستیم و پس از نهایی شدن آن به مراتب نحوه‌ی تکمیل پرونده‌ی پزشکی زائران اعلام می‌شود.

معاون حج عمره مرکز حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در ادامه از اجرای طرح انطباق با موازین مقدس شرع با امور پزشکی خبر داد و بیان داشت: بر اساس این طرح که در نخستین سال اجرای طرح خود قرار دارد، به منظور همگن‌سازی مسائل شرع مقدس با امور پزشکی حج‌گزاران زن فقط به پزشکان زن مراجعه می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به طور متوسط 15 پزشک زن حج تمتع شرکت داشتند که امسال با افزایش چهار برابری به 60 نفر رسیده است.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcj8hei.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما