تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴
شماره ۱۵۹4مجله سروش با ده ها مطلب متنوع و پرونده ای برای مسابقات جام جهانی فوتبال منتشر شد
حمایت ملی از تیم ملی در مسابقات فوتبال جام جهانی
حمایت ملی از تیم ملی در مسابقات فوتبال جام جهانی
به گزارش سرويس فرهنگي عصر هامون، به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش ؛ هر چهار سال یکبار وقتی به این روزها می رسیم که قرار است دوباره جام جهانی در کشوری آغاز شود و نگاه ها به توپ گرد خیره بماند و با هر شوت فریادها به آسمان برود، خیلی ها به تکاپو می افتند تا برنامه های خود برای دیدن بازی ها خلوت کنند. در این میان رسانه ملی به عنوان یک ابررسانه نقش مهمی را برای نشان دادن این بازی های هیجان انگیز برعهده دارد و با تولید برنامه های جذاب در این خصوص می تواند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. پرونده رادیو تلویزیون مجله سروش این بار بحث داغ جام جهانی را به خود اختصاص داده است و به سراغ هنرمندان رفته و گفت و گوهای جالبی از محمدرضا احمدی گزارشگر تلویزیون، مهران رجبی، خاطره حاتمی، پیمان یوسفی، مجید مظفری، سعید پیردوست، مرتضی احمدی، سعید راد و شاهد احمدلو را منتشر کرده است.

گزارشی مفصل در رابطه با معرفی ویژه برنامه های صدا و سیما برای جام جهانی فوتبال، مروری بر خاطرات بازی های تیم ملی ایران در سه دوره جام جهانی، گفت و گو با حسین ذکایی دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صدا و سیما، گفت و گو اختصاصی با رزیتا غفاری در مورد جام جهانی فوتبال، گزارشی از محبوب ترین برنامه های فوتبالی در جهان و گفت و گو با مهدی واعظی مجری برنامه " زاویه در مورد جام جهانی از دیگر مطالب این بخش از مجله سروش است.

یکی از نکات قابل توجه بخش رادیو تلویزیون این است که در چندین صفحه جدول پخش مسابقات فوتبال جام جهانی برزیل به طور کالمل شرح داده شده است که برای آن دسته از مخاطبانی که می خواهند زمان خود را برای دیدن بازی ها خالی کنند می تواند بسیار قابل توجه باشد.

در صفحات پایانی بخش رادیو تلویزیون دو گزارش پشت صحنه از برنامه کودک و نوجوان با نام های " دیده شو" و " خاله دنا و شپلک" و یک گزارش مفصل در مورد بررسی وضعیت شهرسازی و معماری در برنامه " ثریا" منتشر شده که می تواند برای علاقمندان به این بخش بسیار جذاب و خواندنی باشد.

بخش فرهنگ و هنر مجله سروش صفحات آغازین خود را با گفت و گویی جذاب و خواندنی از یوسفعلی میرشکاک یکی از چهره های سرشناس ادبیات انقلاب اختصاص داده است که در این گفت و گو در مورد مرحوم آقاسی و شعر آیینی سخن به میان آمده است.

دیگر مطالب این بخش گزارشی از برنامه رادیو گفت و گو در موضوع هشتمین جشنواره شعر فجر، گزارشی از برنامه هفت در موضوع حضور سینمای ایران در بازارهای جهانی، بررسی پرونده بازیگری جکی چان و ترجمه گفت و گوی کوتاهی از وی و گزارشی از برنامه " آسمان شب" با موضوع سیاره مشتری، است.

بخش سیاسی نیز گفته های نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی را در برنامه تلویزیونی " خیابان ایران" ، گزارشی از برنامه " بدون خط خوردگی" با موضوع حساسیت های منطقه اوکراین، گزارشی از دیدگاه های رهبر کبیر انقلاب در مورد فرهنگ در برنامه " نگاه یک" و نگاهی به برنامه " دیروز ، امروز، فردا" با موضوع حجاب را در شماره جدید مجله سروش مطرح کرده است.

شماره ۱۵۹4مجله سروش را با ده ها تیتر، مطلب و اخبار دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcjx8ei.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما