تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
در قسمت جدیدی از سلسله فیلم های جنایتکارانه داعش، این سازمان تروریستی به تنهایی اقدام به کشتن معاذ الکساسبه خلبان اردنی نکرده است بلکه برای اولین بار از کاربران توئیتر خواست تا در بیان چگونگی اعدام این خلبان مشارکت کنند.‎
چگونه خلبان اردنی را اعدام کنیم!‎
چگونه خلبان اردنی را اعدام کنیم!‎
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، به نقل از روزنامه انگلیسی‎ ایندیپندت‎؛ به گزارش این روزنامه داعش بر روی صفحه توئیتر از مردم خواست درباره چگونگی کشتن خلبان اردنی گروگان گرفته شده نزد او، پیشنهاد بدهند.
این درخواست واکنش های متعددی در پی داشت.
برخی مطلب گذاشتند و برخی تصاویری درج کردند که درآنها اجسادی را نشان می داد که داعش سر آنها را از تن جدا کرده بود وبرخی عکس کودکانی را گذاشته بودند که در اثر حملات داعش زخمی شده بودند.
یکی از این کاربران نوشت "معاذ خداحافظ" ،دیگری نوشت "هیچ چیزی بهتر از تبر نیست!" دیگر فیلم از یک زن منتشر کرده که در آن ادعا می کند پسرش در اثر حملات ائتلاف بین الملل کشته شده است. او کشتن خلبان به وسیله چاقو و یا ضرب گلوله "اقدامی مهربانانه" نسبت به اوست!

از سوی دیگر در مقابل نظرات کاربرانی که به کشتن معاذ تحریک می کردند، تعدادی از اردنی ها نوشته اند "همه ما معاذ هستیم" و خواستار آزادسازی او شدند و برخی دیگر برای خانواده او طلب صبر و سلامتی مسئلت نمودند.‎

انتهای پیام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcbg5b0.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما