تاریخ انتشار :شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
فرماندار دلگان گفت: مردم با حضوری باشکوه در انتخابات هفتم اسفند ماه اقتدار نظام جمهوری اسلامی را را به رخ جهانیان می کشند.
مردم با حضوری باشکوه در انتخابات اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشند
مردم با حضوری باشکوه در انتخابات اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  دلگان پرس، هوشنگ بامری فرماندار دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز، اظهار کرد: این کاندیداها می توانند تا ساعت 8 صبح روز پنج شنبه ششم اسفند تبلیغ کنند، کاندیداهای تایید صلاحیت شده و هواداران آنها با رعایت اخلاق اسلامی و آداب تبلیغات بر اساس آن چیزی که قانون مشخص کرده فقط به ظرفیت ها و کاندیداهای مورد نظر خود بپردازند.
وی به رقابت سالم بین کاندیداها نمایندگی مجلس تاکید کرد و افزود: آنها از وعده هایی که توان عمل کردن به آن را ندارند بپرهیزند و همچنان که رقابت سالم و خوبی دارند روز بعد از انتخابات به پیروز صحنه انتخابات تبریک بگویند.
هوشنگ بامری تعداد شعب اخذ رای در شهرستان دلگان را 47 عدد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 41 شعبه آن عدد آن به صورت سیار بوده که 30  شعبه در بخش مرکزی و 17 شعبه در سطح بخش جلگه چاه هاشم مستقر می باشند.
فرماندار دلگان با دعو.ت از همه اقشار این شهرستان جهت شرکت در انتخابات هفتم اسفند، بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حضور همه افراد در پای صندوق های رای ولو اینکه این افراد نظام را هم قبول نداشته باشند، در دلگان مردم از همه اقشار با حضوری پررنگ و باشکوه افتخاری دیگری در کارنامه این شهرستان ثبت کنند.
وی گفت: تابحال جلسات متعددی با اقشار مختلف و صاحبان نفوذ کلام در راستا حضور با شکوه مردم در انتخابات برگزار شده و ان شالله مردم با حضوری با شکوه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.
وی به حضور رای اولی ها در انتخابات پیش رو اشاره و خاطر نشان کرد : همه اشخاصی که رای اولی هستند یعنی در انتخابات قبلی شرایط سنی آنها به حد رای گیری نرسیده بود با حضوری آگاهانه و با بصیرت پای صندوقهای رای حضور پیدا کرده و در جشن مشارکت و تعیین سرنوشت خود حضوری موثر و فعال داشته باشند.
انتهای پیام/4382
https://www.asrehamoon.ir/vdchqin6.23niwdftt2.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما