تاریخ انتشار :شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور باشکوه مردم مسلمان ایران در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باعث یاس و نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد.
حضور باشکوه مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمن خواهد شد
حضور باشکوه مردم در انتخابات باعث نا امیدی دشمن خواهد شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دلگان به احترام پدر و مادر توسط فرزندان اشاره و اظهار کرد: تکریم نکردن پدر و مادر و بی احترامی نسبت به آنها که حق بزرگی بر عهده فرزندان دارند، باعث عقوبت بدی در دنیا و آخرت برای فرزندان می شود.
وی در ادامه با اشاره به تاسیس بنیاد جانبازان به دستور امام خمینی (ره) در اوائل انقلاب اسلامی، افزود: این نهاد جهت خدمات رسانی برای جانبازان تاسیس شده بود، جانبازانی که قسمتی از بدنشان را در راه دفاع از اسلام و میهن اهداءکرده بودند.
خطیب جمعه دلگان تصریح کرد: در جامعه هر اندازه به خانواده شهدا و جانبازان انجام بدهیم، کم و ناچیز است و قابل مقایسه نیست با آن عمل و کار بزرگی که آنها در راه آرمانهای انقلاب اسلامی و وطن خود انجام داده اند.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به اینکه هفتم اسفند روز بسیار مهم و سرنوشت سازی برای مردم مسلمان ایران است، بیان کرد: امروز جهانیان به حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری چشم دوخته اند که آیا این حضور باشکوه و پرشور است و یا نه حضور مردم اندک خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه اگر حضور مردم مسلمان ایران در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باشکوه و پرشور باشد باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد شد و اگر نه این حضور کم رونق باشد دشمن از این راه سوء استفاده می کند و طرح ها و نقشه هایی را بر علیه ملت مسلمان ایران بکار خواهد بست، خاطر نشان کرد: البته بر اساس مشاهدات حضور مردم تا این لحظه باشکوه و دشمن شکن بوده است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcefn8v.jh8wxi9bbj.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما