تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: مجاهدت ها و تلاش های پرستاران در ایام کرونا در تاریخ ماندگار شد.
به گزارش عصر هامون به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بیان کرد: حضرت زینب(س) بانوی برجسته تاریخ اسلام و شخصیت سترگی که انسان می تواند در همه ابعاد از جمله مباحث زندگی، دیدن داری و عبادت رااز ایشان الگو بگیرد.

وی افزود: مجاهدت ها، زحمت ها و سختی هایی که پرستاران در ایام کرونا داشتند در ذهن ها ماندگار شد و این قشر به عنوان چهره های مجاهد در دل تاریخ ماندگار شدند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه دشمن شناسی، بصیرت و شناخت توطئه دشمن از ویژگی‌های برجسته حضرت زینب(س) است، ادامه داد: باید از این بانوی بزرگ اسلام درس آزادگی، دین داری و دیانت بیاموزیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: حضرت امام حسین (ع) نماد حقیقت بود و دشمن قصد داشت با توطئه این حقیقت را از بین ببرد اما اراده خدا بر این بود که حق باقی بماند که واقعیت نهضت سرخ عاشورا از زبان حضرت زینب کبری (س) ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه توطئه یزیدیان با ایستادگی و مجاهدت های حضرت زینب (س) خنثی شد، خاطر نشان کرد: امروز نیز طاغوتیان و یزیدیان زمان و دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام به پا خواستند و با توطئه و تحریف حقایق به دنبال این هستند تا حقیقت را وارونه جلوه دهند که لازم است توطئه دشمن را به خوبی فهم کنیم و در مسیر حقیقت را با تمام وجود و اگرچه منجر به شهادت و اسارت شود باید جانانه و صبورانه قدم برداریم و شجاعانه صحبت کنیم.

امام جمعه سراوان گفت: دشمن تلاش می کند تا وانمود کند که تمام بدبختی های عالم به جهت روی کار آمدن انقلاب است تا دستاوردها و ظرفیت های عظیمی که در انقلاب اسلامی به وجود آمده را از بین ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری بیان کرد: اسرائیل سگ نگهبان استکبار در منطقه واقع واق به راه انداخته تا ذهن ها را حقیقت منحرف کند اما نمی تواند چرا که امروز ایران اسلامی قدرتمند است اگر کوچکترین تحرکی داشته باشند با پاسخ قاطع و محکم روبه رو خواهند شد‌

وی ضمن گلایه از نامناسب بودن مسیرهای مواصلاتی منتهی به سراوان که منجر به بروز تصادفات جاده ای و جان باختن هموطنان شده است، گفت: با برنامه ریزی مناسب و مجاهدت می توان مشکلات این محورها را رفع کرد اما سرعت غیرمجاز عامل اصلی تصادفات است که برخی ها در این مسیر به خود و دیگران رحم نمی کنند.

وی تصریح کرد: بسیار ناشایست و ناپسند است که به دلیل رعایت نکردن سرعت مطمئنه حین رانندگی در جاده جان فرد دیگری از بین رود و این امر گناه نابخشودنی است.

امام جمعه سراوان بیان کرد: باید فرهنگ رانندگی و راندن با سرعت مطمئنه نهادینه شود و نباید اجازه داد که افراد با سرعت غیرمجاز و پلاک مخدوش رفت و آمد کنند و پاسخگو نباشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccs0qsi2bq018.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما