تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹
مسئولین شهرستان سراوان به منظور ساماندهی صفوف بنزین در سراوان طرح زوج و فرد و تفکیک خودروها را اجرا کردند اما متاسفانه این طرح نیز حریف صف های طولانی بنزین در این شهر نشد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ با اجرایی شدن طرح زوج و فرد و تفکیک خودروها در پمپ های بنزین سراوان شاهد کاهش طول صف های بنزین در سراوان بودیم اما در چند روز اخیر این معضل تکراری و سکانس پرتکرار و ناتمام به قوت خود باقی ماند و گلایه شهروندان را به دنبال داشت.

 طرح زوج و فرد و تفکیک خودروها در پی گلایه مندی شهروندان اجرایی شد چرا که ساعات طولانی از روز را در صف تهیه بنزین به سر می بردند.

صفوف طویل سوخت در سراوان علاوه بر صدای مردم گلایه امامان جمعه شیعه و سنی و مسئولین شهرستان را نیز به دنبال داشته که این موضوع در تریبون های مختلف جهت رفع آن مطرح شده بود.

گویا قصه پر غصه سوخت در سراوان تمامی ندارد چرا که در مدت زمان کوتاه شاید از طول صف ها کاسته شود اما با توجه به مرزی بودن این شهرستان، تفاوت قیمت سوخت در آن سوی مرز، نظارت ناکافی مسئولین و دستگاه های نظارتی و سوختگیری غیر مجاز باعث می شود طرح های اجرایی با شکست مواجه شود.

در همین رابطه محمد کهن سال سرپرست شرکت نفت و فرآورده های نفتی سراوان به خبرنگار ما گفت: موضوع صف های طولانی بنزین در سراوان همیشگی است و تازگی ندارد.

وی افزود: علت اینکه باز هم شاهد تشکیل صف های طولانی بنزین در سراوان هستیم تفاوت قیمت سوخت در آن سوی مرز است.

سرپرست شرکت نفت و فرآورده های نفتی سراوان بیان کرد: طبق بررسی های انجام شده در حال حاضر قیمت هر هفتاد لیتر بنزین در سراوان 550 هزار تومان در بازار آزاد است که این موضوع مزید بر علت نیز شده است.

کهن سال خاطر نشان کرد: در زمینه تامین سوخت مورد نیاز شهرستان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch6-nz623nkxd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما