تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۹
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه خاش: 

توأم شدن بهار قرآن و طبیعت فرصتی برای خودسازی است 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: از مهمانی دعوت شده بهترین استفاده را ببریم تا لطف خداوند شامل حالمان شود.
توأم شدن بهار قرآن و طبیعت فرصتی برای خودسازی است 
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، رمضان را ماه رحمت، برکت و مغفرت خواند و بیان کرد: این ماه سراسر رحمت و فضیلت است که باید بهترین استفاده‌ها را از آن برد؛ لذا اوقات عیدنوروز و ماه مبارک رمضان را با برنامه‌ریزی و انجام فرایض و فرامین الهی به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه خاش با اشاره به ایام عید دیدوبازدید و مقارن بودن آن با ماه رمضان افزود: در این ایام از تلاوت قرآن که ثوابی بی‌شمار دارد غافل نشویم و زمینهٔ کسب رضایت خداوند متعال و ذخیره توشهٔ آخرت برای خود را فراهم کنیم.

وی اظهار کرد: عید فصل امید، شادی، تازگی و طراوت است و حالا که بهارطبیعت هم‌زمان با ماه رمضان شده است در کنار خانواده از سفرهٔ پر رحمت پروردگار بهره ببریم چرا که درهای رحمت و بخشش خداوند در این ماه به روی بندگانش باز و آمادهٔ پذیرایی و قبولی خواسته‌های ما است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک عنوان کرد: روزه فقط نخوردن و نیاشامیدن نیست؛ بلکه تمام اعضا و جوارح باید روزه و ذهن و فکر ما فقط به سمت خداوند متعال باشد چرا که روزه آزمون ایمان، صبر و خودسازی است همچنین باعث سلامتی جسم و روح و روان انسان مؤمن نیز خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان خاش اذعان کرد: ماه مبارک رمضان بافضیلت ترین ماه‌ها است چرا که قرآن در این ماه نازل شد و شب قدر شب تعیین سرنوشت نیز در این ماه پربرکت قرار دارد پس سعی کنیم از روزها و شب‌های این ماه بهترین استفاده را ببریم و فرزندان و جوانان خود را با آگاهی از فرایض الهی و انس با قرآن تشویق به انجام واجبات دینی کنیم. 

وی تصریح کرد: در کنار انجام اعمال ماه مبارک رمضان به دیدار و برگزاری آداب‌ورسوم عید بپردازیم و از صله‌رحم که سفارش‌های زیادی در مورد آن شده است غافل نشویم نیازمندان و کسانی که در همسایگی و نزدیکی ما زندگی می‌کنند را در این ماه دریابیم و در حد توان خود به آنها کمک کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت ماه مهمانی خدا ماه رمضان بیان کرد: ما هنگامی که به مهمانی دعوت می‌شویم با بهترین شکل ممکن آراسته و باوقار در آن مهمانی ظاهر می‌شویم حالا که میزبان ما خدای یکتاست به‌گونه‌ای به مهمانی برویم که لایق این ضیافت پر از خیر و مغفرت باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک در پایان گفت: با دلی پاک و عاری از بدی‌ها خداوند مهربان را عبادت و خیر و بخشش برای خود و دیگران را از خداوند متعال خواستار باشیم احترام به بزرگ‌ترها را حفظ و فرزندان و جوانان خود را تشویق به انجام فرامین الهی کنیم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcdj50f5yt0956.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما