تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:  

یک هزار بسته معیشتی بین سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود  

رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار بسته معیشتی بین سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان در مناطق زرآباد، دشتیاری و قصرقند توزیع می‌شود.        
یک هزار بسته معیشتی بین سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود   
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن اشرفیان در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: باتوجه‌به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مجموعه اداره کل اوقاف استان یک هزار بسته معیشتی اعم از برنج و رب و روغن و دیگر بسته‌های مواد غذایی تهیه کرده که از محل موقوفات از سایر استان‌ها تهیه شده که در شهرستان‌های قصرقند، دشتیاری و زرآباد در بین خانواده‌های سیل‌زده توزیع خواهد شد.
 
 وی افزود: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان به تعداد ۳۰۰ مواد غذایی بین خانواده‌های کم‌برخوردار روستاهای بخش هیرمند توزیع شد.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی از طرف اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان که شامل اقلام ۱۰ کیلو برنج، رب و روغن و دیگر بسته‌های مواد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد که از محل موقوفات منطبق که ارزش هر بسته بالغ بر ۲ میلیون تومان در استان توزیع خواهد شد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccsmqsi2bqe48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما